pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Działania marketingowe organizacji

Autor książki:

Krzysztof Błoński, Agnieszka Smalec

(red.)
Dane szczegółowe:
Wydawca: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE
Rok wyd.: 2020
Oprawa: miękka
Ilość stron: 304 s.
EAN: 9788320823950
Data: 2020-10-08
Cena wydawcy: 59.90 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Publikacja jest poświęcona szeroko rozumianej problematyce działań marketingowych w różnego rodzaju organizacjach. Poszczególne rozdziały są wynikiem zmian dostrzeganych przez autorów zarówno w samej organizacji, jak i w jej otoczeniu. Przeobrażenia te wywołują określone implikacje dla marketingu. Znajdują one odzwierciedlenie w koncepcji marketingu 4.0, której istotą jest nie założenie o odrzuceniu dotychczasowych prac naukowych lub wskazówek dla działań marketingowych, lecz inne podejście, wynikające z pojawiających się nowych trendów i rozwoju technologii. Na poszczególnych rynkach klienci się różnią i z tego względu wymagają specyficznego podejścia, niektórzy bowiem pasują bardziej do opisu zawartego w koncepcji marketingu 4.0, a inni - marketingu 3.0 czy 2.0. Otoczenie ciągle się zmienia, wskutek czego podejście do klientów jest modyfikowane.

Książka "Działania marketingowe organizacji" - Krzysztof Błoński, Agnieszka Smalec (red.) - oprawa miękka - Wydawnictwo Polskie Ekonomiczne, PWE. Książka posiada 304 stron i została wydana w 2020 r.