pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Dystrybucja produktów

Autor książki:

Anna Czubała

Dane szczegółowe:
Wydawca: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE
Rok wyd.: 2001
Oprawa: miękka
Ilość stron: 248 s.
Wymiar: 140x200 mm
EAN: 9788320813241
ISBN: 83-208-1324-7
Data: 2006-11-13
Cena wydawcy: 28.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

W książce opisano :- istotę i funkcje dystrybucji oraz jej związki z pozostałymi instrumentami marketingu- rolę bezpośrednich i pośrednich kanałów dystrybucji oraz korzyści wynikające z ich stosowania- rodzaje i funkcje pośredników handlowych- dystrybucję fizyczną produktów, jej fazy, związane z nimi koszty dystrybucji, ich współzależność oraz wpływ na ceny finalne- przedmiotowy i podmiotowy zakres decyzji związanych z wyborem kanałów dystrybucji, etapy ich projektowania oraz metody ich oceny- formy współdziałania, rodzaje integracji uczestników kanałów dystrybucji oraz konflikty występujące w kanałach dystrybucji i sposoby ich rozwiązywania

Książka "Dystrybucja produktów" - Anna Czubała - oprawa miękka - Wydawnictwo Polskie Ekonomiczne, PWE. Książka posiada 248 stron i została wydana w 2001 r.