Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE |
Rok wyd.: | 2001 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 248 s. |
Wymiar: | 140x200 mm |
EAN: | 9788320813241 |
ISBN: | 83-208-1324-7 |
Data: | 2006-11-13 |
Opis książki:
W książce opisano :- istotę i funkcje dystrybucji oraz jej związki z pozostałymi instrumentami marketingu- rolę bezpośrednich i pośrednich kanałów dystrybucji oraz korzyści wynikające z ich stosowania- rodzaje i funkcje pośredników handlowych- dystrybucję fizyczną produktów, jej fazy, związane z nimi koszty dystrybucji, ich współzależność oraz wpływ na ceny finalne- przedmiotowy i podmiotowy zakres decyzji związanych z wyborem kanałów dystrybucji, etapy ich projektowania oraz metody ich oceny- formy współdziałania, rodzaje integracji uczestników kanałów dystrybucji oraz konflikty występujące w kanałach dystrybucji i sposoby ich rozwiązywania
Książka "Dystrybucja produktów" - Anna Czubała - oprawa miękka - Wydawnictwo Polskie Ekonomiczne, PWE. Książka posiada 248 stron i została wydana w 2001 r.