pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Dystrybucja

Dane szczegółowe:
Wydawca: Universitaires de France
Oprawa: miękka
Ilość stron: 126 s.
Wymiar: 105x175 mm
EAN: 9788387564506
ISBN: 83-87564-50-8
Data:2001-01-03
Cena wydawcy: 13.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

W książce zawarta jest wiedza o partnerach, funkcjach i kosztach dystrybucji. Czym jest obieg dystrybucji, jej struktura oraz techniki - dowiemy się już w pierwszym rozdziale. Kolejne uczą nas: logistyki - poznamy cele i koszty dystrybucji fizycznej oraz jej główne niedogodności, marketingowych funkcji dystrybucji: promocji, merchandisingu, nowoczesnych metod dystrybucji, strategii dystrybucji producentów i dystrybutorów. Doceniając rolę informatyki we współczesnym świecie, musimy się również zapoznać z jej zastosowaniem w dystrybucji: elektroniczny przepływ funduszy, konsekwencje informatyzacji, multimedialne metody dystrybucji nie będą stanowiły tajemnicy po lekturze kolejnych rozdziałów. Poznamy również elementy składowe kosztów dystrybucji, rotacji kapitałów i towarów, rentowności i kontroli - wszystkie te informacje poparte przykładem "France-Discount".

Seria "que sais-je" powstała w 1941 roku. Wydawana jest odtąd pod egidą PRESSES UNIYERSITAIRES DE FRANCE z zachowaniem rygorystycznego doboru zagadnień, prezentowanych przez autorów o najwyższych kwalifikacjach, cieszących się szczególnym uznaniem francuskich środowisk uniwersyteckich. Ta przyjęta przez wydawców formuła zaowocowała nadzwyczajnym sukcesem kolekcji "que sais-Je". Do tej pory wydano 3600 tytułów przetłumaczonych na 40 języków, które sprzedano w 120 milionach egemplarzy. Kolekcja "que sais-je" edykowana jest tym wszystkim, którzy pragną poszerzyć swoją wiedzę, rozwijać zainteresowania. Polecamy kolekcję "que sais-je" uczniom, studentom i nauczycielom akademickim oraz pasjonatom różnych zagadnień z dziedziny ekonomii, nauki i kultury. Teraz tytuły kolekcji "que saise" dostępne są również w języku polskim.

Książka "Dystrybucja" - Jean-Claude Tarondeau, Dominique Xardel - oprawa miękka - Wydawnictwo Universitaires de France.

Spis treści:

Wprowadzenie

Rozdział I Partnerzy dystrybucji
I. Obieg dystrybucji
II. Struktury dystrybucji
III. Techniki dystrybucji
IV. Ewolucja dystrybucji

Rozdział II Funkcje dystrybucji, logistyka
I. Cele i koszty dystrybucji fizycznej
II. Najważniejsze problemy dystrybucji fizycznej

Rozdział III Funkcje dystrybucji, funkcje marketingu
I. Badania zajmujące się procesem dystrybucji
II. Promocje w sklepach
III. Merchandising
IV. Dystrybucja nietradycyjna

Rozdział IV Strategie dystrybucji I. Strategie dystrybucji producentów
II. Strategie dystrybutorów

Rozdział V Informatyka a dystrybucja I. EAN Gencod - czytniki optyczne
II. Elektroniczny transfer środków pieniężnych
III. Warunki i konsekwencje komputeryzacji
IV. Videotex a dystrybucja

Rozdział VI Koszty i metody kontroli I. Elementy kosztu dystrybucji
II. Obrót kapitału i rotacja zapasów
III. Rentowność a kontrola
IV. Przykład: przedsiębiorstwo France-Discount

Zakończenie Przyszłość dystrybucji

Bibliografia