Dynamiczne kształtowanie strategii marketingowej. Uwarunkowania strukturalne i procesowe
Agnieszka I. Baruk
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Adam Marszałek |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 301 s. |
Wymiar: | 165x235 mm |
EAN: | 9788371748950 |
ISBN: | 83-7174-895-7 |
Data: | 2001-01-07 |
Opis książki:
Niniejsza książka stanowi niezwykle ciekawą i bardzo istotną pozycję, dotyczącą uwarunkowań strukturalnych i procesowych strategii marketingowej firmy. W niniejszej pracy została przedstawiona działalność marketingowa przez pryzmat koncepcji cyklu zorganizowanego przebiegu działania ze szczególnym uwzględnieniem aspektów strukturalnych i procesowych jako elementów strategii marketingowej. Publikacja umiejętnie rozwija dwa wątki: studialno-teoretyczny i pragmatyczny, które składają się na kształtowanie i realizację kompleksowego procesu marketingowego we współczesnym przedsiębiorstwie. Autorka szczególne znaczenie przypisuje kształtowaniu struktur organizacyjnych, ale rozpatrywanych na tle dynamiki procesów gospodarczych, tak realnych, jak też informacyjnych.
Książka "Dynamiczne kształtowanie strategii marketingowej. Uwarunkowania strukturalne i procesowe" - Agnieszka I. Baruk - oprawa miękka - Wydawnictwo Adam Marszałek. Cena 35.19 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.