pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Dusza biznesu

Autor książki:

Tom Chappell

Dane szczegółowe:
Wydawca: Studio Emka
Oprawa: miękka
Ilość stron: 391 s.
Wymiar: 115x180 mm
EAN: 9788385881681
ISBN: 83-85881-68-9
Data: 2004-04-27
Cena wydawcy: 16.30 złpozycja niedostępna

Opis książki:

To nie jest żaden ekscytujący poradnik zarządzania biznesem w duchu new age... Chappell przedstawił nam jedno z najbardziej rygorystycznych i sumiennych wprowadzeń w świat biznesu, jakie udałoby się znaleźć na rynku księgarskim. Wyróżnia się ono tym, że autor zamiast ujmować swą wiarę i nadzieję w systemy i procedury postępowania, wskazuje, jak pokładanie wiary i nadziei w ludziach owocuje zwiększeniem ich produktywności, poszerzeniam rynkozbytu i zwiększeniem zysków." James A. Autry, autor książki Love and Profit: The Art of Caring Leadership Tom Chappell, współzatożyciel i naczelny dyrektor znakomicie prosperującej firmy Toms of Maine, ukazał, w jaki sposób połączyć można osobisty system wartości etycznych z praktyką menedżerską służącą osiąganiu wszystkich tradycyjnych celów biznesu - poszerzeniu rynku zbytu, wzrostowi sprzedaży, powiększaniu zysku i pomnażaniu zarobionych sum. Na podstawie doświadczeń własnych i doświadczeń swego przedsiębiorstwa dowiódł, że można ściśle spleść ze sobą ducha przedsiębiorczości z głęboko utwierdzonymi zasadami moralnymi i stworzyć na tej podstawie przedsiębiorstwo, które odpowiada wymaganiom etyki i przynosi zyski. Dusza biznesu - książka zarazem rygorystyczna i rewolucyjna w ujmowaniu tej problematyki - jest poradnikiem praktycznym, uczącym, jak odnieść zwycięstwo na dzisiejszym, wysoce konkurencyjnym rynku i nie sprzeniewierzyć się swym zasadom etycznym.

Książka "Dusza biznesu" - Tom Chappell - oprawa miękka - Wydawnictwo Studio Emka.

Spis treści:

Wprowadzenie

I. Tożsamość etyczna
1. Określenie systemu wartości
2. Podjęcie misji
3. Wdrożenie i wypełnianie misji
4. Wytwarzanie wspólnoty — potęga zwierzeń

II. Dążenie ku dobru
5. Współtworzenie i świadczenie dobra
6. Twórcza inspiracja i zarządzanie
7. Programowa różnorodność: tworzenie wspólnego piękna
III. Połączenie w jedną całość wartości etycznych, wierzeń i biznesu
8. Autonomia i wolność służenia
9. Zarządzanie - i współzawodniczenie - na „Drodze Wypośrodkowanej"
10. Praca dla dobra własnego i ogólnego

Bibliografia
Podziękowania