Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Emka |
Rok wyd.: | 2010 |
Oprawa: | Twarda z obwolutą |
Ilość stron: | 456 s. |
Wymiar: | 160x235 mm |
EAN: | 9788360656075 |
ISBN: | 978-83-6065-607-5 |
Data: | 2013-04-08 |
pozycja niedostępna
×
Opis książki:
Książka zawiera 12 stron wkładki zdjęciowej. Kto z nas, by nie chciał pracować ciężko, bawić się i zmieniać świat Ta książka traktuje o poszukiwaniu pomysłów, które mają szanse zmienić świat, i wyboistej drodze ich realizacji w biznesie. Bazuje na osobistych doświadczeniach i wiedzy, którą autor miał okazję sprawdzić w praktyce. Jest to także świadectwo czasu przełomu technologicznego i cywilizacyjnego, który stał się udziałem naszego pokolenia. Głównym bohaterem książki jest innowacja, nowatorskie rozwiązania, które pozwalają osiągać sukces w biznesie, wywierać wpływ na rzeczywistość i cieszyć się tym. Strategia innowacji, czyli umiejętność znajdowania i wdrażania nowatorskich pomysłów, jest najlepszym napędem wzrostu przedsiębiorstw i całej gospodarki.Książka "Droga innowacji" - Sławomir Lachowski - oprawa Twarda z obwolutą - Wydawnictwo Emka. Książka posiada 456 stron i została wydana w 2010 r.