Dobro popłaca. Inicjatywy marketingowe i korporacyjne dzięki którym świat staje się lepszy a zyski rosną
Philip Kotler, Nancy R. Lee, David Hessekiel
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | MT Biznes |
Rok wyd.: | 2014 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 328 s. |
Wymiar: | 150x230 mm |
EAN: | 9788377467459 |
ISBN: | 978-83-7746-745-9 |
Data: | 2014-10-10 |
Opis książki:
Dobro popłaca to czerpiący garściami z życia przewodnik dla rzesz ludzi którzy w jak najlepszej wierze usiłują jednocześnie zarabiać i dawać coś światu. Książka zawiera praktyczne rady dzięki którym można uwzględnić społeczne inicjatywy marketingowe i korporacyjne w ramach ogólnej działalności biznesowej firmy. To podręcznik z którego menedżerowie i pracownicy korporacji dowiedzą się jak wybierać najbardziej odpowiednie sprawy najlepszych partnerów i najskuteczniejsze inicjatywy. Organizacjom non profit oraz instytucjom publicznym zabiegającym o wsparcie korporacyjne książka ta dostarcza cennych wskazówek na temat zasad budowania obustronnie korzystnej relacji partnerskiej. Na jej kartkach znaleźć można mnóstwo praktycznych porad dotyczących skutecznej realizacji przedsięwzięć marketingowych i korporacyjnych. W szczególności podpowiada ona jak - przekonać konsumentów do udziału w kampanii promującej ważną sprawę społeczną - wspierać sprzedaż produktów oraz zaangażowanie klientów poprzez powiązanie ich z dotacjami - organizować pracowników i zachęcać ich do poświęcania czasu i umiejętności promowanej sprawie - zmienić podejście do biznesu aby osiągnąć społecznie pożądany rezultat - radzić sobie z cynikami i krytykami którzy na pewno się pojawią. Dzięki książce Dobro popłaca możesz jednocześnie promować ważną sprawę społeczną i zwiększać zyski. Wszyscy na tym korzystają Philip Kotler to jeden z wiodących światowych autorytetów w dziedzinie marketingu a jego teksty od ponad czterdziestu lat kształtują światowe oblicze tej dyscypliny. Piastuje katedrę marketingu międzynarodowego w Kellogg School of Management przy Northwestern University. David Hessekiel jest prezesem Cause Marketing Forum. Dyrektorzy z całego świata odwiedzają stronę internetową w poszukiwaniu wiadomości wyników badań oraz analiz przypadków a także w celu zapoznania się z programami i publikacjami CMF. Hessekiel udziela się jako bloger na stronach Forbes Media Post oraz Huffington Post i jest często cytowanym analitykiem branży. Regularnie wypowiada się na temat marketingu sprawy oraz korporacyjnej odpowiedzialności społecznej zarówno na forum firm jak i organizacji pozarządowych. Nancy R. Lee jest prezesem Social Marketing Services Inc. współpracuje też z University of Washington. Udzielała wsparcia konsultingowego ponad stu organizacjom non profit uczestniczyła też w tworzeniu ponad pięćdziesięciu kampanii marketingu społecznego realizowanych przez agencje należące do sektora publicznego. To jej dziewiąta książka napisana wspólnie z Philipem Kotlerem.
Książka "Dobro popłaca. Inicjatywy marketingowe i korporacyjne dzięki którym świat staje się lepszy a zyski rosną" - Philip Kotler, Nancy R. Lee, David Hessekiel - oprawa miękka - Wydawnictwo MT Biznes. Książka posiada 328 stron i została wydana w 2014 r.