Tytuł książki:
Dlaczego Zalando? Techniki sprzedaży, które zmieniły zachowanie konsumentów
Autor książki:
Hagen Seidel
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | OLE |
Rok wyd.: | 2014 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 252 s. |
Wymiar: | 155x235 mm |
EAN: | 9788328010666 |
ISBN: | 978-83-2801-066-6 |
Data: | 2014-08-22 |
pozycja niedostępna
×
Opis książki:
Sklep internetowy, który całkowicie zmienił zachowanie konsumenta.Co kryje się za spektakularnym sukcesem Zalando? Hagen Seidel przeprowadził szereg wywiadów z naukowcami, menedżerami uznanych firm odzieżowych oraz ekspertami modowymi, szukając odpowiedzi na pytanie: Jak w ciągu jednego roku Zalando uzyskało obrót na poziomie pół miliarda euro? Książka przedstawia fachowo przygotowaną analizę kulisów powstania i funkcjonowania Zalando.
Książka "Dlaczego Zalando? Techniki sprzedaży, które zmieniły zachowanie konsumentów" - Hagen Seidel - oprawa miękka - Wydawnictwo OLE. Książka posiada 252 stron i została wydana w 2014 r.