Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne |
Rok wyd.: | 2006 |
Oprawa: | twarda |
Ilość stron: | 160 s. |
Wymiar: | 240x170 mm |
EAN: | 9788360083109 |
ISBN: | 83-60083-10-X |
Data: | 2007-01-11 |
Cena wydawcy: 39.00 złpozycja niedostępna
×
Opis książki:
Konsument musi dzisiaj dokonywać wyboru między licznymi produktami. Duża ich część zaspokaja te same potrzeby w podobny sposób. Firmy, posługując się różnymi technikami, zachęcają nabywców do zakupu swoich towarów. Wyobrażenia sprzedawane wraz z rzeczywistymi towarami to marki produktów wszechobecne na dzisiejszym rynku.
Szczególnie ciekawym problemem w tej dziedzinie są psychologiczne wyznaczniki przywiązania do marki.
Książka "Dlaczego przywiązujemy się do marki?" - Anna M. Zawadzka - oprawa twarda - Wydawnictwo Gdańskie Psychologiczne. Książka posiada 160 stron i została wydana w 2006 r.