pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Dlaczego przywiązujemy się do marki?

Autor książki:

Anna M. Zawadzka

Dane szczegółowe:
Wydawca: Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne
Rok wyd.: 2006
Oprawa: twarda
Ilość stron: 160 s.
Wymiar: 240x170 mm
EAN: 9788360083109
ISBN: 83-60083-10-X
Data: 2007-01-11
Cena wydawcy: 39.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Konsument musi dzisiaj dokonywać wyboru między licznymi produktami. Duża ich część zaspokaja te same potrzeby w podobny sposób. Firmy, posługując się różnymi technikami, zachęcają nabywców do zakupu swoich towarów. Wyobrażenia sprzedawane wraz z rzeczywistymi towarami to marki produktów wszechobecne na dzisiejszym rynku.
Szczególnie ciekawym problemem w tej dziedzinie są psychologiczne wyznaczniki przywiązania do marki.

Książka "Dlaczego przywiązujemy się do marki?" - Anna M. Zawadzka - oprawa twarda - Wydawnictwo Gdańskie Psychologiczne. Książka posiada 160 stron i została wydana w 2006 r.