Digital Business i E-Commerce Management. Strategia, realizacja, praktyka
Dave Chaffey
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Wydawnictwo Naukowe PWN |
Rok wyd.: | 2016 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 800 s. |
Wymiar: | 205x285 mm |
EAN: | 9788301183615 |
ISBN: | 978-83-0118-361-5 |
Data: | 2016-03-14 |
Opis książki:
Jak dużo musisz zainwestować w biznes cyfrowy?
Jakie zmiany, musisz przeprowadzić w swojej firmie, aby zbliżyć ją do wzorcowego e-biznesu?
Jaką przyjąć strategię, aby rozwinąć e-biznes i utrzymywać go na wysokim poziomie?
"Digital business i E-commerce. Strategia, realizacja, praktyka" to źródło odpowiedzi na wszystkie trudne pytania dotyczące e-biznesu.
Książka, będąca światowym bestsellerem zawiera najbardziej aktualne i kompleksowe wprowadzenie do teorii i praktyki e-biznesu. Dave Chaffey, autorytet w dziedzinie biznesu cyfrowego i e-commerce, łącząc podstawy akademickie z praktyką zawodową, odkrywa przed czytelnikiem tajniki digital business, opisując różne strategie, marketing cyfrowy czy zarządzanie łańcuchem dostaw. Publikacja zawiera także:
- ustrukturyzowane podejście do przeglądu, planowania i wdrażania nowoczesnych strategii e-commerce w organizacjach każdego typu,
- wyjaśnienie najnowszych technik stosowanych w marketingu cyfrowym, np. SEM, content marketing i promocję w social media,
- rozszerzone możliwości kreacji nowych zintegrowanych treści na urządzenia mobilne i stacjonarne,
- case studies i wywiady, które pokazują, jak dzięki skutecznej strategii firmy odniosły sukces.
Książka przeznaczona jest dla każdego, kto interesuje się lub zajmuje biznesem cyfrowym - od studentów po menedżerów. Dzięki "Digital business i E-commerce. Strategia, realizacja, praktyka" zrozumiesz zasady.
Książka "Digital Business i E-Commerce Management. Strategia, realizacja, praktyka" - Dave Chaffey - oprawa miękka - Wydawnictwo Naukowe PWN. Książka posiada 800 stron i została wydana w 2016 r.