pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Digital Business i E-Commerce Management. Strategia, realizacja, praktyka

Autor książki:

Dave Chaffey

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wyd.: 2016
Oprawa: miękka
Ilość stron: 800 s.
Wymiar: 205x285 mm
EAN: 9788301183615
ISBN: 978-83-0118-361-5
Data: 2016-03-14
Cena wydawcy: 159.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Jak dużo musisz zainwestować w biznes cyfrowy?
Jakie zmiany, musisz przeprowadzić w swojej firmie, aby zbliżyć ją do wzorcowego e-biznesu?
Jaką przyjąć strategię, aby rozwinąć e-biznes i utrzymywać go na wysokim poziomie?
"Digital business i E-commerce. Strategia, realizacja, praktyka" to źródło odpowiedzi na wszystkie trudne pytania dotyczące e-biznesu.

Książka, będąca światowym bestsellerem zawiera najbardziej aktualne i kompleksowe wprowadzenie do teorii i praktyki e-biznesu. Dave Chaffey, autorytet w dziedzinie biznesu cyfrowego i e-commerce, łącząc podstawy akademickie z praktyką zawodową, odkrywa przed czytelnikiem tajniki digital business, opisując różne strategie, marketing cyfrowy czy zarządzanie łańcuchem dostaw. Publikacja zawiera także:
- ustrukturyzowane podejście do przeglądu, planowania i wdrażania nowoczesnych strategii e-commerce w organizacjach każdego typu,
- wyjaśnienie najnowszych technik stosowanych w marketingu cyfrowym, np. SEM, content marketing i promocję w social media,
- rozszerzone możliwości kreacji nowych zintegrowanych treści na urządzenia mobilne i stacjonarne,
- case studies i wywiady, które pokazują, jak dzięki skutecznej strategii firmy odniosły sukces.

Książka przeznaczona jest dla każdego, kto interesuje się lub zajmuje biznesem cyfrowym - od studentów po menedżerów. Dzięki "Digital business i E-commerce. Strategia, realizacja, praktyka" zrozumiesz zasady.

Książka "Digital Business i E-Commerce Management. Strategia, realizacja, praktyka" - Dave Chaffey - oprawa miękka - Wydawnictwo Naukowe PWN. Książka posiada 800 stron i została wydana w 2016 r.