Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | MT Biznes |
Rok wyd.: | 2009 |
Oprawa: | twarda |
Ilość stron: | 476 s. |
Wymiar: | 158x233 mm |
EAN: | 9788361732563 |
ISBN: | 978-83-6173-256-3 |
Data: | 2009-09-14 |
Opis książki:
SPRZEDAWAJ JAK ZAWODOWIEC!
W najnowszym wydaniu swojej klasycznej już książki, Deszcz zamówień, Ford Harding pokazuje krok po kroku, jak możesz prawdziwym asem w sprzedaży usług twojej firmy - nawet jeśli nigdy w życiu nie zajmowałeś się sprzedażą żadnych produktów. Ten przejrzysty, pełen łatwych do zastosowania strategii i wskazówek podręcznik podpowiada ci, jak:
- Pisać artykuły do pism branżowych
- Odbywać wizyty akwizycyjne i dzwonić "w ciemno" jak zawodowy sprzedawca
- Prowadzić networking, by zbudować trwałą bazę klientów
- Opracować skuteczną strategię sprzedaży
Dzięki tej książce opanujesz umiejętności z zakresu marketingu i sprzedaży, potrzebne, by przetrwać i świetnie prosperować - transakcja po transakcji.
Profesjonalistę, który znakomicie radzi sobie ze zdobywaniem nowych zleceń i klientów, uważa się za więcej niż tylko sprzedawcę. Jego specjalne zdolności mają wpływ na styl życia firmy, tego małego społeczeństwa, którego jest on częścią. Rainmaker - ten, który sprowadza do firmy deszcz zamówień i pozwala jej kwitnąć - to trafny tytuł dla osoby wnoszącej tak istotny wkład.
Jeśli rozwiniesz odpowiednie umiejętności; jeśli potrafisz zrozumieć, że marketing to gra liczbowa, w której trzeba zaliczyć wiele drobnych porażek, żeby później wygrać; jeśli umiesz narzucić sobie dyscyplinę potrzebną do utrzymania się na rynku; jeśli potrafisz dopingować siebie aż do osiągnięcia sukcesu - to ty także możesz zostać rainmakerem.
O AUTORZE
Ford Harding jest prezesem firmy Harding & Company, która zajmuje się szkoleniem profesjonalistów w zdobywaniu nowych klientów. Jego książki to lektura obowiązkowa niezbędna do uzyskania certyfikatu Society for Marketing Professional Services. Publikował m. in. w "Harvard Business Review"i "Wall Street Journal". Mieszka w Maplewood, w stanie New Jersey.
OPINIE
Koncepcje Forda Hardinga są innowacyjne, a jednocześnie niezwykle pragmatyczne i wykonalne. Przedstawia bardzo przejrzystą formułę przyciągania nowych klientów. Ta książka to ważne źródło informacji dla każdego profesjonalisty, który chce rozwinąć swoje w tym zakresie umiejętności.
- David Nadler, wiceprezes Marsh & Mc Lennan Companies
Książka "Deszcz zamówień" - Ford Harding - oprawa twarda - Wydawnictwo MT Biznes. Książka posiada 476 stron i została wydana w 2009 r.