pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Design Thinking dla przedsiębiorców i małych firm. Potęga myślenia projektowego w codziennej pracy

Autor książki:

Beverly Rudkin Ingle

Dane szczegółowe:
Wydawca: Helion
Rok wyd.: 2014
Oprawa: miękka
Ilość stron: 176 s.
Wymiar: 140x210 mm
EAN: 9788324695201
ISBN: 978-83-2469-520-1
Data: 2015-01-20
Cena wydawcy: 34.90 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Wielka metodologia dla niewielkiego budżetu Do niedawna Design Thinking (myślenie projektowe) było dobrem luksusowym. Dojście do tej metodologii miały tylko firmy z wielkimi pomysłami oraz głębokimi kieszeniami, a i one musiały korzystać z pomocy dużych agencji i firm konsultingowych. Niniejsza książka powstała po to, by zmienić ten stan rzeczy. Przejcie do celowych, skoncentrowanych na kliencie, zrównoważonych praktyk biznesowych zaczyna się od małych firm, które tworzą szkielet całej ekonomii. A zatem nadszedł czas, by przestawić się na nowy sposób mylśenia.

Zapomnij o mozolnym konsultowaniu opłat, zaliczek na konto projektu i zobowiązań kontraktowych. Przejmij ster i zyskaj dostęp do najbardziej produktywnych zasad mylśenia projektowego, metodologii i ćwiczeń, które możesz od razu wdrożyć. Potrzebujesz jedynie entuzjazmu, otwartego umysłu, markerów, tablicy lub flipchartów, stosu samoprzylepnych karteczek oraz tej książki. Gratulujemy podjęcia miałej decyzji! A teraz przygotuj się na zastrzyk potężnej przewagi konkurencyjnej.

Książka "Design Thinking dla przedsiębiorców i małych firm. Potęga myślenia projektowego w codziennej pracy" - Beverly Rudkin Ingle - oprawa miękka - Wydawnictwo Helion. Książka posiada 176 stron i została wydana w 2014 r.