Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Centrum Rozwoju Marketingu i Sprzedaży |
Rok wyd.: | 2000 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 163 s. |
Wymiar: | 165x235 mm |
EAN: | 9788390439327 |
ISBN: | 83-9043-932-8 |
Data: | 2008-11-14 |
Cena wydawcy: 51.45 złpozycja niedostępna
×
Opis książki:
Książka ta przeznaczona dla ludzi zajmujących się sprzedawaniem, marketingiem i obsługą klienta, ale także dla tych, którzy pragną zmienić orientację swojej firmy na klienta. Dekalog skutecznej sprzedaży powinien zostać przeczytany przez każdego managera i pracownika twojej firmy, który kontaktuje się z klientem.
Książka "Dekalog skutecznej sprzedaży" - Andoni Lizardy - oprawa miękka - Wydawnictwo Centrum Rozwoju Marketingu i Sprzedaży. Książka posiada 163 stron i została wydana w 2000 r.