Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Novae Res |
Rok wyd.: | 2011 |
Oprawa: | twarda |
Ilość stron: | 312 s. |
Wymiar: | 145x215 mm |
EAN: | 9788377221488 |
ISBN: | 978-83-7722-148-8 |
Data: | 2011-07-20 |
Opis książki:
Złożoność zmienność i rosnąca konkurencyjność rynku zmusza firmy do pozyskiwania nabywców coraz bardziej wyszukanymi wyrafinowanymi metodami co w efekcie prowadzi do zasypywania konsumentów szeregiem informacji a rynek i oferta towarowa stają się coraz mniej przejrzyste. Dynamiczne zmiany w strukturze ofert coraz więcej nowości pogłębiają dodatkowo ten stan rzeczy i utrudniają konsumentowi podjęcie właściwej decyzji zakupowej. W dobie gdy konsument przestał być biernym odbiorcą reklam czy innych działań marketingowych zachęcających go do zakupu a stał się bardziej niż kiedykolwiek świadomym uczestnikiem rynku dążącym do przejęcia kontroli nad informacją o produkcie i jego oferencie firmy zaczęły przywiązywać większą wagę do budowania z nim trwałych relacji poprzez sprawną komunikację. Współczesny konsument sam bowiem wyznacza zakres wiedzy która jest mu niezbędna do podjęcia decyzji o zakupie a oferent produktu powinien mu to umożliwić poprzez tworzenie zintegrowanych systemów komunikowania. W niniejszej książce przedstawiono systemy i źródła informacji wpływające na decyzje zakupowe konsumentów ze szczególnym zwróceniem uwagi na występujące zróżnicowanie. Materiał empiryczny został skonfrontowany z istniejącymi możliwościami korzystania z wielorakich źródeł informacji - zarówno tych tworzonych przez oferentów produktów jak i tych na które nie mają oni wpływu lub wpływają w sposób pośredni. Uwzględnia również świadomość polskich konsumentów w tym zakresie.
Książka "Decyzje zakupowe konsumentów a systemy komunikowania" - Grażyna Kuś - oprawa twarda - Wydawnictwo Novae Res. Książka posiada 312 stron i została wydana w 2011 r.