Data driven marketing. O logicznym podejściu do podejmowania decyzji
Adrian Andrzejczyk
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | one press |
Rok wyd.: | 2024 |
Oprawa: | Miękka ze skrzydełka |
Ilość stron: | 304 s. |
Wymiar: | 165x235 mm |
EAN: | 9788383227283 |
ISBN: | 978-83-8322-728-3 |
Data: | 2024-06-27 |
Opis książki:
Jak korzystać z pozyskanych danych przy tworzeniu kampanii marketingowej?
Data driven marketing jest koncepcją odnoszącą się bezpośrednio do używania statystyk, faktów i obiektywnych informacji w marketingu. Te precyzyjne, ukierunkowane działania mają pomóc w podejmowaniu lepszych decyzji, optymalizacji procesów czy - idąc tropem marketingu 5.0 - zastosowaniu AI jako wsparcia, jak również naśladowaniu pracy samych marketingowców. W efekcie marketing staje się efektywniejszy, co bezpośrednio pozytywnie wpływa na wyniki przedsiębiorstwa.
Sam termin data driven marketing jest bardzo obszerny, mieszczą się w nim wszystkie pojęcia wspólne dla marketingu i analityki danych. Autor książki stara się zgłębić najważniejsze z nich i pokazać:
* Jak skuteczny może być marketing bazujący na danych
* Na czym bazują techniki analizy danych
* Dlaczego w marketingu online warto sięgać po narzędzia oferowane przez Google
* Które z nich są szczególnie przydatne w marketingowej analizie danych
* Jakimi rozwiązaniami można ewentualnie zastąpić narzędzia Google
Książka "Data driven marketing. O logicznym podejściu do podejmowania decyzji" - Adrian Andrzejczyk - oprawa Miękka ze skrzydełka - Wydawnictwo one press. Książka posiada 304 stron i została wydana w 2024 r. Cena 45.13 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.