pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Data driven marketing. O logicznym podejściu do podejmowania decyzji

Autor książki:

Adrian Andrzejczyk

Dane szczegółowe:
Wydawca: one press
Rok wyd.: 2024
Oprawa: Miękka ze skrzydełka
Ilość stron: 304 s.
Wymiar: 165x235 mm
EAN: 9788383227283
ISBN: 978-83-8322-728-3
Data: 2024-06-27
46.35 
pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 1-3 dni

Opis książki:

Jak korzystać z pozyskanych danych przy tworzeniu kampanii marketingowej?
Data driven marketing jest koncepcją odnoszącą się bezpośrednio do używania statystyk, faktów i obiektywnych informacji w marketingu. Te precyzyjne, ukierunkowane działania mają pomóc w podejmowaniu lepszych decyzji, optymalizacji procesów czy - idąc tropem marketingu 5.0 - zastosowaniu AI jako wsparcia, jak również naśladowaniu pracy samych marketingowców. W efekcie marketing staje się efektywniejszy, co bezpośrednio pozytywnie wpływa na wyniki przedsiębiorstwa.

Sam termin data driven marketing jest bardzo obszerny, mieszczą się w nim wszystkie pojęcia wspólne dla marketingu i analityki danych. Autor książki stara się zgłębić najważniejsze z nich i pokazać:
* Jak skuteczny może być marketing bazujący na danych
* Na czym bazują techniki analizy danych
* Dlaczego w marketingu online warto sięgać po narzędzia oferowane przez Google
* Które z nich są szczególnie przydatne w marketingowej analizie danych
* Jakimi rozwiązaniami można ewentualnie zastąpić narzędzia Google

Książka "Data driven marketing. O logicznym podejściu do podejmowania decyzji" - Adrian Andrzejczyk - oprawa Miękka ze skrzydełka - Wydawnictwo one press. Książka posiada 304 stron i została wydana w 2024 r. Cena 46.35 zł. Zapraszamy na zakupy!