pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Daj się znaleźć w sieci

Autor książki:

Heather Lutze

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wolters Kluwer business
Rok wyd.: 2013
Oprawa: miękka
Ilość stron: 228 s.
Wymiar: 237x164 mm
EAN: 9788326431555
ISBN: 978-83-2643-155-5
Data: 2013-11-26
Cena wydawcy: 39.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Daj się znaleźć w sieci i pomnażaj swoje zyski, prowadząc skuteczne kampanie marketingowe w wyszukiwarkach Jesteś początkującym przedsiębiorcą i zastanawiasz się jak w prosty, niedrogi i skuteczny sposób dotrzeć do potencjalnych klientów i w ogóle powiedzieć im o swoim istnieniu? Odpowiedzią mogą być kampanie w wyszukiwarkach czyli popularne Ad Wordsy. Niezależnie od tego, czy masz już podstawową wiedzę związaną z SEM, czy też dopiero zaczynasz swoją przygodę z tym nowoczesnym kanałem komunikacji z klientami, ta książka jest dla Ciebie.

Heather Lutze, ekspertka ds. marketingu w wyszukiwarkach, przystępnym językiem opisuje, jak dać się znaleźć w sieci. Radzi, jak idealnie dobrać słowa kluczowe, zarówno podczas pozycjonowania stron, jak i korzystania z linków sponsorowanych. Ukazuje szereg strategii pozwalających na podtrzymanie atrakcyjności i skuteczności kampanii oraz osiągnięcie jeszcze większych zysków dzięki przebudowaniu lub udoskonaleniu strony. Autorka wyjaśnia także, w jaki sposób reklamodawcy powinni pozostawać w kontakcie z użytkownikami, aby rozumieć ich problemy, potrzeby i oczekiwania, a przez to łatwiej pozyskiwać nowych klientów. Dzięki szczegółowemu opracowaniu poruszanych zagadnień, opartemu na najnowszych badaniach rynku, oraz opisom najczęstszych błędów popełnianych w SEM książka jest doskonałym przewodnikiem po marketingu w wyszukiwarkach.

Książka "Daj się znaleźć w sieci" - Heather Lutze - oprawa miękka - Wydawnictwo Wolters Kluwer business. Książka posiada 228 stron i została wydana w 2013 r.