Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Rebis |
Rok wyd.: | 2008 |
Oprawa: | twarda |
Ilość stron: | 238 s. |
Wymiar: | 150x230 mm |
EAN: | 9788375100631 |
ISBN: | 978-83-7510-063-1 |
Data: | 2008-10-29 |
Opis książki:
Książka ta umożliwia pogłębianie wiedzy i umiejętności w zakresie marketingu i została skonstruowana tak jak kurs marketingu na pierwszym roku studiów MBA w Harvard Business School. Jej autorami są osoby wykładające na tej uczelni. Podręcznik ten podpowiada, jak rozwijać i wdrażać skuteczne strategie marketingowe, a wśród szczegółowo omawianych zagadnień znalazły się między innymi: zachowania konsumenta segmentacja rynku, wybór rynków docelowych oraz pozycjonowanie opracowywanie nowych produktów i usług rozszerzanie linii produktów wycena i wartość marki kanały i sieci dystrybucji strategia ustalania cen zapewniająca rentowność zarządzanie relacjami z klientem i kwestia prywatności klienta Szczególną wartość stanowią też przykłady podstawowych obliczeń matematycznych niezbędnych przy podejmowaniu decyzji marketingowych. Zawarte w książce informacje pozwolą zrozumieć i zinterpretować działalnośćhandlową i konkurencję z marketingowego punktu widzenia.
Książka "Czym jest marketing?" - Alvin J. Silk - oprawa twarda - Wydawnictwo Rebis. Książka posiada 238 stron i została wydana w 2008 r.