Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | ABE Marketing |
Rok wyd.: | 2008 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 256 s. |
Wymiar: | 170x220 mm |
EAN: | 9788361380283 |
ISBN: | 978-83-6138-028-3 |
Data: | 2009-02-25 |
pozycja niedostępna
×
Opis książki:
"Czym jest branding?" to przystępny przewodnik, który pomaga zrozumieć, na czym polega tworzenie marki i zarządzanie nią. Autor książki zastanawia się nad istotą marek, zgłębia proces ich kreowania i przekazuje wiele spostrzeżeń, które każdy może wykorzystać w codziennej praktyce związanej z pracą nad marką. Struktura Autor "Czym jest branding?" analizuje dziedziny, które składają się na złożoną dyscyplinę brandingu. Zarysowuje najważniejsze elementy procesu budowy marki (pozycjonowanie, fabuła, historia, design, cena, relacje z klientem).
Książka "Czym jest Branding?" - Matthew Healey - oprawa miękka - Wydawnictwo ABE Marketing. Książka posiada 256 stron i została wydana w 2008 r.