pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Wyprzedaż na koniec roku
Tytuł książki:

Czemu jeszcze na to nie wpadłeś? Idealne dostrojenie do potrzeb klientów

Dane szczegółowe:
Wydawca: MT Biznes
Rok wyd.: 2011
Oprawa: miękka
Ilość stron: 230 s.
Wymiar: 135x215 mm
EAN: 9788377461198
ISBN: 978-83-7746-119-8
Data: 2011-11-09
pozycja niedostępna

Opis książki:

Czy wywołujesz rezonans na swoim rynku? Jeśli chodzi o stworzenie i wprowadzenie na rynek nowej oferty, firmyniedostrojone" popełniają błędy. Ignorują sygnały wskazujące, jakie problemy chcieliby rozwiązać nabywcy i za jakie rozwiązania chcieliby zapłacić. Natomiast dostrojone organizacje reprezentują diametralnie różne podejście. Obejmują rynek szerszym spojrzeniem i zwracają baczną uwagę na to, co ich nabywcy cenią najbardziej, tworząc przełomowe oferty nazywane Rezonatorami. Rezonatory oferują wartość, która jest natychmiast dostrzegana. Dlatego zachowują się tak, jakby same się sprzedawały. Książka Czemu jeszcze na to nie wpadłeś" pokazuje sześć prostych, ale brzemiennych w skutki, kroków w tworzeniu produktów, usług lub idei, które od samego początku wywołują rezonans.

Książka "Czemu jeszcze na to nie wpadłeś? Idealne dostrojenie do potrzeb klientów" - Craig Stull, Phil Myers, David Meerman Scott - oprawa miękka - Wydawnictwo MT Biznes. Książka posiada 230 stron i została wydana w 2011 r.