pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

CSR doskonalenie relacji społecznych w firmie

Autor książki:

Agata Rudnicka

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wolters Kluwer business
Rok wyd.: 2012
Oprawa: miękka
Ilość stron: 252 s.
Wymiar: 165x235 mm
EAN: 9788326438448
ISBN: 978-83-2643-844-8
Data: 2012-07-25
Cena wydawcy: 59.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Koncepcja społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstwa (Corporate Social Responsibility) to filozofia działania oparta na zasadzie poszanowania interesów wszystkich podmiotów funkcjonujących w organizacji i jej otoczeniu.

W książce wyjaśniono pojęcia i zagadnienia z zakresu społecznej odpowiedzialności. Wskazano, jak można je włączyć do strategii przedsiębiorstwa, aby stały się narzędziem rozwiązywania problemów, minimalizowania ryzyka i poprawy reputacji firmy.

Dzięki lekturze można: - zrozumieć koncepcję społecznej odpowiedzialności oraz jej powiązania z innymi koncepcjami z zakresu zarządzania, - poznać standardy i modele zarządzania społeczną odpowiedzialnością, - dowiedzieć się, jak przedsiębiorstwa mogą umiejętnie tworzyć relacje z interesariuszami, - poznać narzędzia zarządzania społeczną odpowiedzialnością oraz ich praktyczne zastosowania.

Książka "CSR doskonalenie relacji społecznych w firmie" - Agata Rudnicka - oprawa miękka - Wydawnictwo Wolters Kluwer business. Książka posiada 252 stron i została wydana w 2012 r.