Crowdsourcing. Jak angażować konsumentów w świat marek
Jan Kasprzycki-Rosikon, Jacek Piątkowski
(red.)Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | one press |
Rok wyd.: | 2013 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 184 s. |
Wymiar: | 140x208 mm |
EAN: | 9788324663286 |
ISBN: | 978-83-246-6328-6 |
Data: | 2013-04-05 |
Opis książki:
Co tysiąc głów, to nie jednaCrowdsourcing to stosunkowo świeże zjawisko w marketingu. Polega na kreowaniu nowych produktów, ulepszaniu istniejących, proponowaniu innowacyjnych rozwiązań i aktywnym kształtowaniu marki w oparciu o mądrość konsumentów. Dzięki crowdsourcingowi wiele firm o globalnym zasięgu, takich jak Coca-Cola, Apple, IBM czy Google, zmieniło podejście do komunikacji. W wymyślanie nowych rozwiązań włączają swoich... konsumentów. Dziesiątki, setki, tysiące ludzi! Angażują ich i zyskują w zamian dostęp do wielu kreatywnych umysłów, które razem pracują o wiele efektywniej niż samodzielny pracownik działu innowacji.
Tradycyjny marketing zakłada, że to firma jest jedynymdawcą" komunikatu, treści, przekazu marketingowego, a konsument ma jedynie słuchać i kupować. Ta reguła obowiązywała jeszcze całkiem niedawno - zanim media społecznościowe zaczęły rządzić światem wirtualnym i zmieniły jednostronną komunikację (od firmy do konsumenta) w dialog, w którym obie strony mają głos i mogą się wzajemnie od siebie uczyć. Nigdy wcześniej marki nie były tak blisko swoich odbiorców - i na odwrót. Właściciel marki ma na wyciągnięcie ręki uwagi, pomysły i treści pochodzące z najlepszego źródła: wprost od użytkowników produktów i usług. Wystarczy nawiązać z nimi kontakt, słuchać, rozmawiać i... nauczyć się korzystać z potężnej siły crowdsourcingu.
Czy jesteś gotów zaangażować konsumentów w świat Twojej markiPartner merytoryczny:
Książka "Crowdsourcing. Jak angażować konsumentów w świat marek" - Jan Kasprzycki-Rosikon, Jacek Piątkowski (red.) - oprawa miękka - Wydawnictwo one press. Książka posiada 184 stron i została wydana w 2013 r.