Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Wolters Kluwer business |
Rok wyd.: | 2011 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 240 s. |
Wymiar: | 165x240 mm |
EAN: | 9788326411656 |
ISBN: | 978-83-2641-165-6 |
Data: | 2011-03-12 |
Opis książki:
Myślisz o wdrożeniu CRM lub szukasz sposobów na poprawę stopy zwrotu z tej inwestycji? Oczekujesz praktycznych wskazówek: - od czego zacząć wprowadzanie CRM? - jak budować zespół wdrożeniowy? - w jaki sposób określić cele, wymagania i źródła zysków? - czego unikać w umowach z dostawcami oprogramowania CRM? Książka odpowiada na pytania zadawane przez praktyków biznesu: od prezesów, menadżerów projektu i menadżerów funkcyjnych, aż po specjalistów z dziedziny marketingu i obsługi klienta zajmujących się oceną, wprowadzaniem i korzystaniem ze zmian, które niesie ze sobą CRM, Publikacja stanowi również nowatorskie spojrzenie na CRM w perspektywie strategicznego nurtu zarządzania, marketingu partnerskiego, teorii firm i przewagi konkurencyjnej. Jest zatem także pozycją o charakterze naukowym, przeznaczoną dla wykładowców i studentów wyższych uczelni ekonomicznych.
Książka "CRM. Strategia. System. Zarządzanie zmianą" - Bartosz Deszczyński - oprawa miękka - Wydawnictwo Wolters Kluwer business. Książka posiada 240 stron i została wydana w 2011 r.