pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

CRM. Strategia. System. Zarządzanie zmianą

Autor książki:

Bartosz Deszczyński

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wolters Kluwer business
Rok wyd.: 2011
Oprawa: miękka
Ilość stron: 240 s.
Wymiar: 165x240 mm
EAN: 9788326411656
ISBN: 978-83-2641-165-6
Data: 2011-03-12
pozycja niedostępna

Opis książki:

Myślisz o wdrożeniu CRM lub szukasz sposobów na poprawę stopy zwrotu z tej inwestycji? Oczekujesz praktycznych wskazówek: - od czego zacząć wprowadzanie CRM? - jak budować zespół wdrożeniowy? - w jaki sposób określić cele, wymagania i źródła zysków? - czego unikać w umowach z dostawcami oprogramowania CRM? Książka odpowiada na pytania zadawane przez praktyków biznesu: od prezesów, menadżerów projektu i menadżerów funkcyjnych, aż po specjalistów z dziedziny marketingu i obsługi klienta zajmujących się oceną, wprowadzaniem i korzystaniem ze zmian, które niesie ze sobą CRM, Publikacja stanowi również nowatorskie spojrzenie na CRM w perspektywie strategicznego nurtu zarządzania, marketingu partnerskiego, teorii firm i przewagi konkurencyjnej. Jest zatem także pozycją o charakterze naukowym, przeznaczoną dla wykładowców i studentów wyższych uczelni ekonomicznych.

Książka "CRM. Strategia. System. Zarządzanie zmianą" - Bartosz Deszczyński - oprawa miękka - Wydawnictwo Wolters Kluwer business. Książka posiada 240 stron i została wydana w 2011 r.