Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego |
Rok wyd.: | 2023 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 134 s. |
Wymiar: | 240x165 mm |
EAN: | 9788383312293 |
ISBN: | 978-83-8331-229-3 |
Data: | 2023-08-23 |
Opis książki:
Prawidłowo przygotowana i realizowana strategia marketingowa powinna zapewniać przedsiębiorstwu obronę przed konkurencją oraz mocną pozycję na rynku. Podczas i po zakończeniu jej wdrażania konieczne jest zebranie informacji o sytuacji rynkowej i podejmowanych działaniach z zakresu marketing mix w celu kontroli wykonania zamierzeń, porównania ich z założonymi wynikami czy sformułowania ewentualnych procedur naprawczych. Przedsiębiorstwo gromadzi więc informacje stanowiące podstawę do opracowania planu marketingowego, który następnie jest realizowany i poddawany ocenie z punktu widzenia zaprojektowanych inicjatyw. W literaturze fachowej właśnie tak rozumiany jest controlling marketingowy w ujęciu funkcjonalnym.
Książka "Controlling działań marketingowych" - Wojciech Grzegorczyk - oprawa miękka - Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego. Książka posiada 134 stron i została wydana w 2023 r. Cena 43.28 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.