pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Controlling działalności marketingowej

Autor książki:

Marta Nowak

Dane szczegółowe:
Wydawca: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE
Rok wyd.: 2007
Oprawa: miękka
Ilość stron: 232 s.
Wymiar: 160x230 mm
EAN: 9788320816808
ISBN: 83-208-1680-7
Data: 2006-01-04
Cena wydawcy: 52.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

W dobie ostrej walki konkurencyjnej o zdobycie dominacji na rynku coraz więcej przedsiębiorstw uznaje działanie marketingowe za niezbędnie do osiągnięcia sukcesu w gospodarowaniu. W tym kontekście priorytetowego znaczenia nabiera prawidłowa organizacja marketingu wspomagana odpowiednimi narzędziami controllingu. Zadanie to ułatwia zaproponowana w książce koncepcja połączenia obu odrębnych obszarów wiedzy: marketingu i controllingu. Stworzony w ten sposób instrument - controlling działalności marketingowej - pozwala na zwiększenie efektywności działalności marketingowej przedsiębiorstwa przez zastosowanie odpowiednich narzędzi controllingu.

Książka "Controlling działalności marketingowej" - Marta Nowak - oprawa miękka - Wydawnictwo Polskie Ekonomiczne, PWE. Książka posiada 232 stron i została wydana w 2007 r.