Tytuł książki:
Content marketing po polsku. Jak rozmawiać z klientami i budować zaangażowanie
Autor książki:
Barbara Stawarz
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Wydawnictwo Naukowe PWN |
Rok wyd.: | 2015 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 150 s. |
Wymiar: | 165x235 mm |
EAN: | 9788301181642 |
ISBN: | 978-83-0118-164-2 |
Data: | 2015-03-17 |
Cena wydawcy: 49.00 złpozycja niedostępna
×
Opis książki:
Książka przybliża i przedstawia krok po kroku zagadnienie content marketingu, budowę strategii content marketingowej oraz tworzenie treści do internetu i budowanie społeczności wokół marki. Jest to pierwsza na rynku publikacja z zakresu content marketingu omawiająca polskie firmy i realia oraz zawierająca polskie case`y.Jest to praktyczny poradnik dla managerów i dyrektorów marketingu, PR managerów, socjal media managerów, blogerów, dziennikarzy oraz właścicieli małych i średnich firm. Książka stanowi również niezbędne źródło wiedzy dla studentów marketingu i public relations.
Książka "Content marketing po polsku. Jak rozmawiać z klientami i budować zaangażowanie" - Barbara Stawarz - oprawa miękka - Wydawnictwo Naukowe PWN. Książka posiada 150 stron i została wydana w 2015 r.