pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Content marketing po polsku. Jak rozmawiać z klientami i budować zaangażowanie

Autor książki:

Barbara Stawarz

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wyd.: 2015
Oprawa: miękka
Ilość stron: 150 s.
Wymiar: 165x235 mm
EAN: 9788301181642
ISBN: 978-83-0118-164-2
Data: 2015-03-17
Cena wydawcy: 49.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Książka przybliża i przedstawia krok po kroku zagadnienie content marketingu, budowę strategii content marketingowej oraz tworzenie treści do internetu i budowanie społeczności wokół marki. Jest to pierwsza na rynku publikacja z zakresu content marketingu omawiająca polskie firmy i realia oraz zawierająca polskie case`y.

Jest to praktyczny poradnik dla managerów i dyrektorów marketingu, PR managerów, socjal media managerów, blogerów, dziennikarzy oraz właścicieli małych i średnich firm. Książka stanowi również niezbędne źródło wiedzy dla studentów marketingu i public relations.

Książka "Content marketing po polsku. Jak rozmawiać z klientami i budować zaangażowanie" - Barbara Stawarz - oprawa miękka - Wydawnictwo Naukowe PWN. Książka posiada 150 stron i została wydana w 2015 r.