Content marketing i social media. Jak przyciągnąć klientów
Barbara Stawarz-García
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Wydawnictwo Naukowe PWN |
Rok wyd.: | 2017 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 178 s. |
Wymiar: | 165x235 mm |
EAN: | 9788301196691 |
ISBN: | 978-83-0119-669-1 |
Data: | 2017-11-13 |
Opis książki:
Nowe wydanie książki, która przybliża zagadnienie content marketingu. Przedstawia - krok po kroku - jak kreować strategię content marketingową oraz tworzyć treści do internetu i budować społeczność wokół marki w social media. To pierwsza publikacja omawiająca światowe standardy, w sposób umożliwiający zaadaptowanie ich na polskim rynku.
Drugie wydanie zostało poszerzone m.in. o szczegółowe omówienie komunikacji w social media, proces dojrzewania leadów i automatyzacji działań content marketingowych. W książce znalazły się również porady dotyczące tworzenia treści pod smartfony oraz femvertising, czyli komunikację skierowaną do kobiet.
Content marketing i social media stanowi poradnik dla marketingowców, osób zajmujących się PR-em oraz komunikacją i budową marki, social media managerów, blogerów, dziennikarzy oraz właścicieli firm.
Książka "Content marketing i social media. Jak przyciągnąć klientów" - Barbara Stawarz-García - oprawa miękka - Wydawnictwo Naukowe PWN. Książka posiada 178 stron i została wydana w 2017 r. Cena 63.77 zł. Zapraszamy na zakupy!