Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | ZNAK |
Rok wyd.: | 2018 |
Oprawa: | twarda |
Ilość stron: | 288 s. |
Wymiar: | 169x242 mm |
EAN: | 9788324054527 |
ISBN: | 978-83-2405-452-7 |
Data: | 2018-06-20 |
Opis książki:
Content, we wszystkich swoich formach, stanowi najistotniejszy element każdej kampanii marketingowej. Znalezienie idealnej równowagi pomiędzy content marketingiem a strategią contentową jest niezwykle trudne, ale niezbędne do osiągnięcia sukcesu. Dzięki tej książce dowiesz się nie tylko, jak wyprodukować treści na strony WWW, blogi, do social mediów, ale także w jaki sposób skutecznie wykorzystać je do budowania społeczności wokół marki. To kompletny podręcznik, który powstał po wieloletnich badaniach nad dynamicznie zmieniającym się rynkiem, a także dzięki wielogodzinnym wywiadom z menedżerami światowych wiodących marek.
Podręcznik napisany przez specjalistów z branży zawiera najnowsze trendy z dziedziny marketingu contentowego, a także użyteczne przykłady kampanii oraz fascynujące studium przypadków z nieustannie rozwijającej się branży reklamowej.
Content - elementarna cząstka marketingu to lektura obowiązkowa dla managerów i dyrektorów marketingu, blogerów i dziennikarzy.
Książka "Content. Elementarna cząstka marketingu" - Rebecca Lieb, Jaimy Szymanski - oprawa twarda - Wydawnictwo ZNAK. Książka posiada 288 stron i została wydana w 2018 r. Cena 41.03 zł. Zapraszamy na zakupy!