Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Wydawnictwo Profesjonalnej Szkoły Biznesu |
Rok wyd.: | 1999 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 291 s. |
Wymiar: | 135x200 mm |
EAN: | 9788372300119 |
ISBN: | 83-7230-011-9 |
Data: | 2005-09-07 |
Opis książki:
Książka stanowi efekt lat praktyki reklamowej Autora na polskim rynku, połączonej z wiedza zdobyta w USA. Przedstawione w niej teksty mogą nie tylko realnie pomóc w zrozumieniu podstawowych mechanizmów działania reklamy, a po części także promocji rynkowej, lecz również uchronić od popełnienia licznych błędów.Tam, gdzie w grę wchodzą ogromne budżety na rozpowszechnianie reklamy oraz poważne interesy rynkowe, nie wolno się mylić. Profesjonalna reklama jest konsekwentnym, precyzyjnym stosowaniem wiedzy naukowej. Posługuje się ona takimi dyscyplinami, jak ekonomia, matematyka, psychologia, socjologia czy teoria kultury. Tylko dzięki nim można w pełni zrozumieć realia rynku oraz zachowanie konsumenta, a co za tym idzie - prowadzić skuteczna reklamę.
W książce zostały omówione: - cele działań reklamowych oraz związki i różnice między reklama a promocja sprzedaży - zagadnienia perswazji reklamowej (posługiwanie się obietnicami, wykorzystanie emocji, próby ukrytego wpływania na konsumenta) - najistotniejsze strategie tworzenia reklamy (styl porozumiewania się z klientem, problem oryginalności w reklamie, rola sloganu, skuteczność porównywania produktów, humor w reklamie) - działania agencji reklamowych - tajniki kampanii reklamowej - wykorzystanie mediów w reklamie - problemy społecznego odbioru reklamy (stosunek konsumenta do reklamy i jego preferencje. skuteczność działań reklamowych, zagadnienie uczciwości w reklamie).
Książka "Co trzeba wiedzieć o reklamie" - Bogusław Kwarciak - oprawa miękka - Wydawnictwo Profesjonalnej Szkoły Biznesu. Książka posiada 291 stron i została wydana w 1999 r.
Spis treści:
CZĘŚĆ l. DLACZEGO REKLAMA?
Co to jest reklama
Znaczenie i niebezpieczeństwa promocji sprzedaży
Jak działa agencja reklamowa
CZEŚĆ II. PRZEKONYWANIE KLIENTA
Liczą się tylko obietnice
Emocje w reklamie
Nadawca w reklamie
Perswazja z ukrycia
CZĘŚĆ III. TWORZENIE REKLAMY
Styl - prawdziwa siła reklamy
Czy reklama powinna być oryginalna
Slogan dźwignią reklamy
Po plecach liderów
Kiedy humor sprzedaje
Potęga kampanii reklamowej
CZĘŚĆ IV. W MEDIACH l POZA MEDIAMI
Skuteczne wykorzystanie mediów w reklamie
Jak często się reklamować
Arsenał w sklepie
Polecanie zamiast mediów
Reklama radiowa: rachunek zysków i strat
CZĘŚĆ V. REKLAMA l MY
Mit odrzucenia reklamy przez klienta
Co klient ceni w reklamie
Badanie skuteczności reklamy
Kłamstwo w reklamie
Reklama z importu
Wielkie odkrycie reklamy: dziecko
Prace cytowanie