pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Co lubią klienci. Przewodnik po strategiach marketingowych

Autor książki:

Harry Beckwith

Dane szczegółowe:
Wydawca: one press
Rok wyd.: 2006
Oprawa: twarda
Ilość stron: 328 s.
Wymiar: 148x210 mm
EAN: 9788324603022
ISBN: 83-246-0302-6
Data: 2009-09-07
Cena wydawcy: 47.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Najpierw zajrzyj w serca i dusze klientów
a dopiero potem w ich portfele

Bankomaty, Disneyland, internet -- te rewolucyjne, kasowe pomysły nie wzięły się stąd, że klienci ich oczekiwali. Ich twórcy po prostu zbudowali je, przeczuwając, że zostaną przez ludzi powitane z entuzjazmem.

Firmy codziennie ulepszają swoje produkty, kierując się tym, co powiedzieli klienci. 85% tych zmian nie przynosi sukcesów. Jedna trafna obserwacja to więcej niż rok studiowania teorii marketingowych i wyników ankiet. Zamiast analizować produkty aż do bólu i dzielić je na części pierwsze, zacznij dostrzegać w nich życie. Poznaj firmy i produkty uwielbiane przez rynek. Odpowiedz sobie na pytanie, co pokochaliby Twoi klienci. Przygotuj ofertę, która ich przekona. Poznaj owoce wieloletnich przemyśleń autora tej książki, doradcy marketingowego Microsoftu i General Motors:

  • do serca przez oko, czyli rola obrazów i skojarzeń w budowaniu marki,
  • zapomniana sztuka malowania słowem -- prezentacja bez Powerpointa,
  • autorytety, które przekonają klientów -- gdzie ich szukać,
  • nazwy produktów, które mówią same za siebie,
  • kuszące marki -- skąd wzięła się sława Pretty Woman,
  • kawa Starbucks -- im droższa tym lepsza.

Książka "Co lubią klienci. Przewodnik po strategiach marketingowych" - Harry Beckwith - oprawa twarda - Wydawnictwo one press. Książka posiada 328 stron i została wydana w 2006 r.