Co lubią klienci. Przewodnik po strategiach marketingowych
Harry Beckwith
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | one press |
Rok wyd.: | 2006 |
Oprawa: | twarda |
Ilość stron: | 328 s. |
Wymiar: | 148x210 mm |
EAN: | 9788324603022 |
ISBN: | 83-246-0302-6 |
Data: | 2009-09-07 |
Opis książki:
Najpierw zajrzyj w serca i dusze klientówa dopiero potem w ich portfele
Bankomaty, Disneyland, internet -- te rewolucyjne, kasowe pomysły nie wzięły się stąd, że klienci ich oczekiwali. Ich twórcy po prostu zbudowali je, przeczuwając, że zostaną przez ludzi powitane z entuzjazmem.
Firmy codziennie ulepszają swoje produkty, kierując się tym, co powiedzieli klienci. 85% tych zmian nie przynosi sukcesów. Jedna trafna obserwacja to więcej niż rok studiowania teorii marketingowych i wyników ankiet. Zamiast analizować produkty aż do bólu i dzielić je na części pierwsze, zacznij dostrzegać w nich życie. Poznaj firmy i produkty uwielbiane przez rynek. Odpowiedz sobie na pytanie, co pokochaliby Twoi klienci. Przygotuj ofertę, która ich przekona. Poznaj owoce wieloletnich przemyśleń autora tej książki, doradcy marketingowego Microsoftu i General Motors:
- do serca przez oko, czyli rola obrazów i skojarzeń w budowaniu marki,
- zapomniana sztuka malowania słowem -- prezentacja bez Powerpointa,
- autorytety, które przekonają klientów -- gdzie ich szukać,
- nazwy produktów, które mówią same za siebie,
- kuszące marki -- skąd wzięła się sława Pretty Woman,
- kawa Starbucks -- im droższa tym lepsza.
Książka "Co lubią klienci. Przewodnik po strategiach marketingowych" - Harry Beckwith - oprawa twarda - Wydawnictwo one press. Książka posiada 328 stron i została wydana w 2006 r.