Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Wolters Kluwer business |
Rok wyd.: | 2019 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 276 s. |
Wymiar: | 145x200 mm |
EAN: | 9788381609111 |
ISBN: | 978-83-8160-911-1 |
Data: | 2019-09-21 |
Opis książki:
Candidate experience to ogół doświadczeń osób aplikujących do pracy w danej organizacji bazujący na kontaktach przed, w trakcie i po zakończeniu procesu rekrutacyjnego.
Dlaczego jest on tak ważny?
Negatywne doświadczenia związane z daną firmą wpływają na postrzeganie marki konsumenckiej i decyzje zakupowe. Każdy kandydat jest przyszłym potencjalnym pracownikiem, klientem czy partnerem biznesowym firmy, dlatego warto patrzeć na niego nie tylko z perspektywy HR.
W książce znajdziesz opis modeli i narzędzi pozwalających budować niezapomniane candidate experience w Twojej organizacji.
Całość uzupełniona jest przykładami działań organizacji takich, jak Mc Donald s, Grupa Danone Polska, Grupa Pracuj, Aviva i wielu innych przedsiębiorstw, które zdecydowały się uczynić z doświadczeń kandydatów swoją przewagę rynkową.
Książka "Candidate experience. Jeszcze kandydat, czy już klient?" - Maja Gojtowska - oprawa miękka - Wydawnictwo Wolters Kluwer business. Książka posiada 276 stron i została wydana w 2019 r. Cena 52.10 zł. Zapraszamy na zakupy!