Tytuł książki:
Calimeromarketing, czyli w czym małe przedsiębiorstwo mogą być wielkie. Seria: Sukces w biznesie
Autor książki:
Karen Romme

Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | MT Biznes |
Rok wyd.: | 2007 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 168 s. |
Wymiar: | 140x200 mm |
EAN: | 9788388970535 |
ISBN: | 978-83-8897-053-5 |
Data: | 2006-01-18 |
Cena wydawcy: 29.90 złpozycja niedostępna
×
Opis książki:
Calimeromarketing to książka napisana specjalnie dla setek tysięcy małych przedsiębiorców, osób prowadzących jednoosobową działalność gospodaczą i "wolnych strzelców". Przedsiębiorców, którzy każdego dnia muszą konkurować z większymi kolegami i którzy muszą sobie radzić we wszystkich aspektach przedsiębiorczego życia, będąc jednocześnie pozostawieni sami sobie.
Książka "Calimeromarketing, czyli w czym małe przedsiębiorstwo mogą być wielkie. Seria: Sukces w biznesie" - Karen Romme - oprawa miękka - Wydawnictwo MT Biznes. Książka posiada 168 stron i została wydana w 2007 r.