Business Intelligence. Moda, zbawienie czy problem dla firm?
Przemysław Radziszewski
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | POLTEXT |
Rok wyd.: | 2016 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 220 s. |
Wymiar: | 165x235 mm |
EAN: | 9788375616132 |
ISBN: | 978-83-7561-613-2 |
Data: | 2016-05-20 |
Opis książki:
Ogromne możliwości technologii komputerowych zrewolucjonizowały zarządzanie. Stworzyły też wielkie nadzieje, które nie zawsze się spełniły. Jedną z tych niespełnionych nadziei jest Business Intelligence. Śledząc historyczny rozwój BI oraz odwołując się do swoich doświadczeń praktycznych, autor dowodzi, że głównym powodem niespełnionych oczekiwań związanych z BI nie są komputery, ale człowiek, a konkretnie menedżer czy analityk biznesowy. Żaden komputer (przynajmniej na razie) nie zastąpi menedżera ani analityka w przemyślanym projektowaniu procesów biznesowych oraz systemów raportowania o ich efektywności. Autor nie tylko pokazuje słabości obecnie stosowanych rozwiązań, ale także proponuje konkretne techniki i metody bardziej efektywnego wykorzystania BI w praktyce. Książka zainteresuje szerokie grono menedżerów oraz analityków niezależnie od branży w której pracują.
Przemysław Radziszewski - konsultant z ogromnym doświadczeniem biznesowym, lider kilkudziesięciu wdrożeń z zakresu Business Intelligence w dużych firmach z polskim i zagranicznym kapitałem, prowadzi szkolenia z praktycznego wykorzystania Business Intelligence.
Książka "Business Intelligence. Moda, zbawienie czy problem dla firm?" - Przemysław Radziszewski - oprawa miękka - Wydawnictwo POLTEXT. Książka posiada 220 stron i została wydana w 2016 r.