pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Budowanie związków z klientami na rynku business to business

Autor książki:

Olgierd Witczak

(red.)
Dane szczegółowe:
Wydawca: CeDeWu
Rok wyd.: 2008
Oprawa: miękka
Ilość stron: 192 s.
Wymiar: 170x240 mm
EAN: 9788360089729
ISBN: 978-83-6008-972-9
Data: 2008-11-13
Cena wydawcy: 39.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Niniejsza książka prezentuje wybrane aspekty koncepcji marketingu relacji zarówno od strony teoretycznej, jak i praktycznej. Pozwala to czytelnikowi przekonać się o możliwościach i zakresie aplikacji koncepcji marketing relacji w realnych działaniach podejmowanych przez przedsiębiorstwa na rynku. Poruszone zagadnienia są rezultatem badań polskich specjalistów z zakresu rynku business to business. Monografia powstała w związku z ogólnopolską konferencją naukowo-biznesową pn.: Budowanie związków z klientami na rynku business to business, która miała miejsce we Wrocławiu. Przedmiotem zainteresowania autorów niniejszej publikacji są zagadnienia związane z budowaniem związków pomiędzy podmiotami rynku B2B. Autorzy, w przeważającej większości przypadków, skoncentrowali się na kwestiach związanych z kształtowaniem przez przedsiębiorstwo związków z klientami. Stąd szczególnego znaczenia nabiera marketing relacji, jako stosunkowo nowa filozofia prowadzenia działalności marketingowej przez funkcjonujące w Polsce firmy. Należy jednak dodać, iż marketing relacji w warstwie teoretycznej charakteryzuje się już na tyle bogatym dorobkiem, iż niniejsza publikacja prezentuje tylko wybór z szerokiej problematyki budowania związków na płaszczyźnie przedsiębiorstwo - klient.

Książka "Budowanie związków z klientami na rynku business to business" - Olgierd Witczak (red.) - oprawa miękka - Wydawnictwo CeDeWu. Książka posiada 192 stron i została wydana w 2008 r.