Budowanie związków z klientami na rynku business to business
Olgierd Witczak
(red.)Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | CeDeWu |
Rok wyd.: | 2008 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 192 s. |
Wymiar: | 170x240 mm |
EAN: | 9788360089729 |
ISBN: | 978-83-6008-972-9 |
Data: | 2008-11-13 |
Opis książki:
Niniejsza książka prezentuje wybrane aspekty koncepcji marketingu relacji zarówno od strony teoretycznej, jak i praktycznej. Pozwala to czytelnikowi przekonać się o możliwościach i zakresie aplikacji koncepcji marketing relacji w realnych działaniach podejmowanych przez przedsiębiorstwa na rynku. Poruszone zagadnienia są rezultatem badań polskich specjalistów z zakresu rynku business to business. Monografia powstała w związku z ogólnopolską konferencją naukowo-biznesową pn.: Budowanie związków z klientami na rynku business to business, która miała miejsce we Wrocławiu. Przedmiotem zainteresowania autorów niniejszej publikacji są zagadnienia związane z budowaniem związków pomiędzy podmiotami rynku B2B. Autorzy, w przeważającej większości przypadków, skoncentrowali się na kwestiach związanych z kształtowaniem przez przedsiębiorstwo związków z klientami. Stąd szczególnego znaczenia nabiera marketing relacji, jako stosunkowo nowa filozofia prowadzenia działalności marketingowej przez funkcjonujące w Polsce firmy. Należy jednak dodać, iż marketing relacji w warstwie teoretycznej charakteryzuje się już na tyle bogatym dorobkiem, iż niniejsza publikacja prezentuje tylko wybór z szerokiej problematyki budowania związków na płaszczyźnie przedsiębiorstwo - klient.
Książka "Budowanie związków z klientami na rynku business to business" - Olgierd Witczak (red.) - oprawa miękka - Wydawnictwo CeDeWu. Książka posiada 192 stron i została wydana w 2008 r.