Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Wolters Kluwer business |
Rok wyd.: | 2016 |
Oprawa: | twarda |
Ilość stron: | 352 s. |
Wymiar: | 160x230 mm |
EAN: | 9788326494345 |
ISBN: | 978-83-2649-434-5 |
Data: | 2016-02-16 |
Opis książki:
Publikacja jest nowatorską próbą opracowania teoretycznych podstaw budowania marki miasta w polskiej literaturze przedmiotu ze szczególnym uwzględnieniem elementów formułowania jej tożsamości. Autorka wyjaśnia w niej prawidłowości dotyczące wyboru wyróżników tożsamości miejskiej wykorzystywanych przez samorządy w procesie zarządzania marką terytorialną, a także wskazuje rekomendacje co do usprawnień i wprowadzania innowacji w tym zakresie funkcjonowania samorządów miast.Książka powinna zainteresować osoby zajmujące się teorią i praktyką budowania marek miast, gdyż pozwoli im: - lepiej zrozumieć obecny etap rozwoju idei marki, umożliwiający jej adaptację do zarządzania jednostkami terytorialnymi, w tym w szczególności gminami miejskimi, - zapoznać się z teoretycznymi źródłami i inspiracjami brandingu miejsca, - znaleźć cechy wyróżniające koncepcję marki terytorialnej (w tym takie jej aspekty jak: tożsamość, wizerunek, pozycjonowanie), - pozyskać wiedzę na temat modeli brandingu miasta opracowanych przez światowe autorytety z tej dziedziny.
Część empiryczna monografii skupia się na diagnozie poziomu wykorzystania elementów brandingu w zarządzaniu małymi i średnimi miastami w Polsce. Obejmuje ona również identyfikację składowych tożsamości miejskich (ich aspektów funkcjonalnych i pozafunkcjonalnych) wykorzystywanych w procesie budowania ich pożądanego wizerunku.
Książka "Budowanie marki miasta. Koncepcje, warunki, modele" - Ewa Glińska - oprawa twarda - Wydawnictwo Wolters Kluwer business. Książka posiada 352 stron i została wydana w 2016 r.