pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Budowanie lojalności klientów

Autor książki:

Agnieszka Dejnaka

Dane szczegółowe:
Wydawca: one press
Rok wyd.: 2007
Oprawa: twarda
Ilość stron: 208 s.
Wymiar: 148x210 mm
EAN: 9788324604685
ISBN: 978-83-246-0468-5
Data: 2009-09-03
Cena wydawcy: 37.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Marketing partnerski w polskich firmach:
  • skuteczne programy lojalnościowe na polskim rynku (VITAY, SMART, Premium Club)
  • zarządzanie kluczowymi klientami (Multibank)
  • wiązanie klientów z firmą przez pozytywne emocje (Pudliszki, Winiary)

Coraz rzadziej kupujemy towary i zamawiamy usługi u niesprawdzonych dostawców. Mimo że paliwo jest drogie, niewielu z nas korzysta z najtańszej stacji w mieście. Kupujemy markowe przyprawy, których smaku jesteśmy pewni, nawet jeśli domowe danie staje się przez to droższe od serwowanego w restauracji. A przejściowe promocje nie powodują, że co parę miesięcy przełączamy się do innych sieci komórkowych. Czyż to nie zabawne? Wkroczyliśmy w bardziej dojrzałą erę marketingu relacji, lecz konsumenci wciąż łudzą się, że ich decyzje zakupowe są racjonalne, a wiele firm sprzedaje niemal po kosztach -- w przekonaniu, że najsilniejszą zachętą jest niska cena.

W tej książce przeczytasz o polskich firmach, które świadomie i z dużym powodzeniem stosują marketing partnerski. O firmach, które zerwały z partyzancką polityką promocji odbierających zysk. Budowanie lojalności klientów to nowy wymiar konkurowania, bardziej wymagający dla marketerów i przedsiębiorców niż marketing transakcyjny. Z tej książki dowiesz się:

  • jak odróżniać klientów kluczowych od pozostałych,
  • czym jest wartość życiowa klienta i jak ją zwiększać,
  • jak działają programy lojalnościowe (internet i karty stałego klienta),
  • jakie korzyści pozacenowe są ważne dla klientów,
  • jak podnosić klientom koszty zmiany dostawcy,
  • jak analizować i filtrować informacje o klientach.
Koniec ery pojedynczych transakcji

Książka "Budowanie lojalności klientów" - Agnieszka Dejnaka - oprawa twarda - Wydawnictwo one press. Książka posiada 208 stron i została wydana w 2007 r.