Budowa wartości klienta. Teoria i praktyka
Barbara Dobiegała-Korona
(red.)Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Difin |
Rok wyd.: | 2015 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 383 s. |
Wymiar: | 160x230 mm |
EAN: | 9788379306893 |
ISBN: | 978-83-7930-689-3 |
Data: | 2015-03-11 |
Opis książki:
Podstawowym celem książki jest przybliżenie czytelnikowi współczesnych uwarunkowań i źródeł budowy wartości klientów dla firm, rodzaju wartości, które współcześnie odgrywają lub powinny odgrywać istotną rolę w budowie wartości klientów oraz, na przykładzie konkretnych działań, przybliżenie - jak obecnie niektóre przedsiębiorstwa budują wartość swoich klientów.
Strukturę książki przyporządkowano trzem grupom problemów, jakie obecnie stoją przed zarządzającymi i realizującymi koncepcję budowy wartości klienta, tj.:
1) uwarunkowaniom i wyzwaniom budowy wartości klienta,
2) źródłom i procesowi tworzenia wartości klienta (dobór odpowiednich wartości),
3) prezentacji przykładów praktycznego podejścia do budowy wartości klienta (na przykładzie wybranych firm).
Książka "Budowa wartości klienta. Teoria i praktyka" - Barbara Dobiegała-Korona (red.) - oprawa miękka - Wydawnictwo Difin. Książka posiada 383 stron i została wydana w 2015 r.