Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Wolters Kluwer business |
Rok wyd.: | 2015 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 236 s. |
Wymiar: | 165x240 mm |
EAN: | 9788326414794 |
ISBN: | 978-83-2641-479-4 |
Data: | 2015-02-11 |
Opis książki:
Tematem książki jest komunikowanie marek za pośrednictwem smartfonów. Urządzenia te nie tylko zrewolucjonizowały sferę technologiczną, łącząc możliwości komputera osobistego z mobilnością, ale także wykreowały nowe zachowania ich użytkowników, styl konsumpcji i sposób życia. Dzisiejszy użytkownik smartfona znajduje się w ruchu i chce mieć dostęp do technologii mobilnej w dowolnym miejscu, by móc działać i wchodzić w relacje z innymi. To powoduje pojawienie się nowych wyzwań marketingowych. Jak w natłoku nowych narzędzi i możliwości znaleźć te, które pozwolą skutecznie zbudować silną markę? Jak wykorzystać zmieniające się zachowania zakupowe w taki sposób, by ją wyróżnić? Jak komunikować się z klientami, którzy odwracają się od tradycyjnych mediów? Odpowiedzi na te ważne pytania Czytelnik znajdzie w niniejszej publikacji.
Szczegółowo omówiono w niej m.in.:
- funkcję, kapitał i wartość marki,
- komunikację marketingową marki i proces jej planowania,
- rewolucję komórkową i jej konsekwencje społeczne,
- cechy charakterystyczne pokolenia głównych użytkowników smartfonów (pokolenie Y),
- narzędzia komunikacji mobilnej,
- technologie umożliwiające komunikację krótkiego zasięgu (Bluetooth, NFC) i geolokalizację,
- zjawiska zachodzące na rynkach lepiej rozwiniętych od polskiego i prognozy kierunków zmian.
Walorem publikacji są omawiane przez autora najnowsze wyniki badań i analiz prowadzonych na rynkach światowych. Książka jest przeznaczona dla specjalistów ds. marketingu, odpowiedzialnych za poszukiwanie i wdrażanie nowych rozwiązań w działaniach marketingowych, studentów kierunków ekonomicznych i wszystkich zainteresowanych nowoczesnymi technologiami oraz ich wpływem na współczesnych konsumentów.
Książka "Branding na smartfonie. Komunikacja mobilna marki" - Jacek Kall - oprawa miękka - Wydawnictwo Wolters Kluwer business. Książka posiada 236 stron i została wydana w 2015 r.