Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Słowa i Myśli |
Rok wyd.: | 2017 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 150 s. |
Wymiar: | 165x235 mm |
EAN: | 9788363566869 |
ISBN: | 978-83-6356-686-9 |
Data: | 2017-06-21 |
Opis książki:
Najnowsza książka Grzegorza Kosson to zbiór 100 brand impulsów, przemyśleń, a każdy z nich to rezultat bycia tu i teraz oraz obserwowania otaczającego świata. To efekt oczu i uszu szeroko otwartych. Te inspiracje i myśli, brand impulsy, mogą pracować na Twój sukces. Możesz je czerpać ze sztuki, kultury, filozofii, historii, literatury, przyrody, podróży, spotkań czy też osobistych doświadczeń. Brand impulse? pokaże Ci, jak odkrywać to, co jest głęboko ukryte. Jak z przypadkowości i chaosu wydobyć sens oraz wykorzystać to dla marki? Jak odnaleźć talent marki, to, co w niej najprawdziwsze i najlepsze dla świata? Jednak, aby to zrobić, musisz samodzielnie myśleć, mieć własne zdanie i uważnie obserwować. Często podążać tam, gdzie nikt inny się nie zapuszcza i zatrzymywać, gdy wszyscy biegną. Wtedy przyjdzie natchnienie, bo taka jest siła obserwacji.
Książka "Brand impulse" - Grzegorz Kosson - oprawa miękka - Wydawnictwo Słowa i Myśli. Książka posiada 150 stron i została wydana w 2017 r.