pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Brand Hijack, czyli marketing bez marketingu

Autor książki:

Alex Wipperfurth

Dane szczegółowe:
Wydawca: one press
Rok wyd.: 2006
Oprawa: twarda
Ilość stron: 326 s.
Wymiar: 145x215 mm
EAN: 9788324600359
ISBN: 83-246-0035-3
Data: 2009-04-03
Cena wydawcy: 47.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Konsumenci nie lubią korporacji, które próbują nimi manipulować i w dodatku przerzucają koszty wielkich kampanii reklamowych na ceny produktów i usług. Badanie rynku, wybieranie grup docelowych i prowadzenie tradycyjnych kampanii - to sporo kosztuje. Może lepiej po prostu zaoferować produkt i pozwolić, by ukształtował go rynek? Konsumenci lepiej odbierają markę, którą sami tworzą i są jej bardziej lojalni.

Książka "Brand Hijack, czyli marketing bez marketingu" - Alex Wipperfurth - oprawa twarda - Wydawnictwo one press. Książka posiada 326 stron i została wydana w 2006 r.