Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | one press |
Rok wyd.: | 2006 |
Oprawa: | twarda |
Ilość stron: | 326 s. |
Wymiar: | 145x215 mm |
EAN: | 9788324600359 |
ISBN: | 83-246-0035-3 |
Data: | 2009-04-03 |
Cena wydawcy: 47.00 złpozycja niedostępna
×
Opis książki:
Konsumenci nie lubią korporacji, które próbują nimi manipulować i w dodatku przerzucają koszty wielkich kampanii reklamowych na ceny produktów i usług. Badanie rynku, wybieranie grup docelowych i prowadzenie tradycyjnych kampanii - to sporo kosztuje. Może lepiej po prostu zaoferować produkt i pozwolić, by ukształtował go rynek? Konsumenci lepiej odbierają markę, którą sami tworzą i są jej bardziej lojalni.
Książka "Brand Hijack, czyli marketing bez marketingu" - Alex Wipperfurth - oprawa twarda - Wydawnictwo one press. Książka posiada 326 stron i została wydana w 2006 r.