Blogowanie w biznesie. Rewolucyjny sposób na zwiększenie sprzedaży, zbudowanie marki i osiągnięcie spektakularnych sukcesów
Jeremy Wright
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Wydawnictwa Akademickie i Profesjonalne |
Rok wyd.: | 2007 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 234 s. |
Wymiar: | 160x230 mm |
EAN: | 9788360501474 |
ISBN: | 978-83-6050-147-4 |
Data: | 2006-01-17 |
Opis książki:
Autor książki, Jeremy Wright, znany konsultant specjalizujący się w dziedzinie blogów, prezentuje na licznych przykładach, dlaczego firmy o różnym profilu działalności decydują się na prowadzenie blogów, pokazuje jak to robią oraz radzi, jak efektywnie budować relacje z klientem. Opisuje również, w jaki sposób opinie klientów mogą wpłynąć na strategie marketingowe, innowacyjność i zmiany organizacyjne, które odmienią twoje przedsiębiorstwo. W książce są też podane przykłady znanych na świecie firm, które korzystają z możliwości, jakie dają blogi - są wśród nich Microsoft, Sun Microsystems, Google, Disney czy General Motors. Autor udziela wskazówek, jak osiągnąć podobne rezultaty.
Książka "Blogowanie w biznesie. Rewolucyjny sposób na zwiększenie sprzedaży, zbudowanie marki i osiągnięcie spektakularnych sukcesów" - Jeremy Wright - oprawa miękka - Wydawnictwo Wydawnictwa Akademickie i Profesjonalne. Książka posiada 234 stron i została wydana w 2007 r.