Blogi i wirtualne społeczności - wykorzystanie w marketingu
Grzegorz Mazurek
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Wolters Kluwer business |
Rok wyd.: | 2008 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 208 s. |
Wymiar: | 170x240 mm |
EAN: | 9788375266207 |
ISBN: | 978-83-7526-620-7 |
Data: | 2009-03-03 |
Opis książki:
"Blog" i "wirtualne społeczności" to nowe pojęcia w marketingu, które są synonimami innowacyjnych metod i sposobów komunikowania się organizacji z otoczeniem. Książka ta stanowi kompendium wiedzy na temat biznesowego wykorzystania wirtualnych pamiętników - blogów. Jest jednocześnie próbą wyjaśnienia zjawiska wirtualnych społeczności oraz ich znaczenia nie tylko dla konsumentów, ale przede wszystkim dla samego marketingu.
W książce przedstawiono reguły i procedury projektowania bloga firmowego oraz budowania wirtualnej społeczności konsumenckiej, które zilustrowano wieloma przykładami. Szczegółowo omówiono następujące zagadnienia: cechy bloga i modele jego wykorzystania w biznesie korzyści z zastosowania blogów do celów marketingowych etapy projektowania bloga firmowego warunki skutecznego zastosowania blogów firmowych mierniki skuteczności projektu blogowego idea Web 2.0 i jej wykorzystanie w marketingu przedsiębiorstw pojęcie wirtualnych społeczności konsumenckich i ich znaczenie marketingowe etapy budowania wirtualnej społeczności konsumenckiej czynniki sukcesu projektu społecznościowego w Internecie W książce zamieszczono również dziesięć obszernych studiów przypadku (case studies) z rynku polskiego, które pokazują, jak te innowacyjne narzędzia marketingowe udało się wdrożyć na naszym rodzimym rynku.
Książka "Blogi i wirtualne społeczności - wykorzystanie w marketingu" - Grzegorz Mazurek - oprawa miękka - Wydawnictwo Wolters Kluwer business. Książka posiada 208 stron i została wydana w 2008 r.