pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Blogi i wirtualne społeczności - wykorzystanie w marketingu

Autor książki:

Grzegorz Mazurek

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wolters Kluwer business
Rok wyd.: 2008
Oprawa: miękka
Ilość stron: 208 s.
Wymiar: 170x240 mm
EAN: 9788375266207
ISBN: 978-83-7526-620-7
Data: 2009-03-03
pozycja niedostępna

Opis książki:

"Blog" i "wirtualne społeczności" to nowe pojęcia w marketingu, które są synonimami innowacyjnych metod i sposobów komunikowania się organizacji z otoczeniem. Książka ta stanowi kompendium wiedzy na temat biznesowego wykorzystania wirtualnych pamiętników - blogów. Jest jednocześnie próbą wyjaśnienia zjawiska wirtualnych społeczności oraz ich znaczenia nie tylko dla konsumentów, ale przede wszystkim dla samego marketingu.
W książce przedstawiono reguły i procedury projektowania bloga firmowego oraz budowania wirtualnej społeczności konsumenckiej, które zilustrowano wieloma przykładami. Szczegółowo omówiono następujące zagadnienia: cechy bloga i modele jego wykorzystania w biznesie korzyści z zastosowania blogów do celów marketingowych etapy projektowania bloga firmowego warunki skutecznego zastosowania blogów firmowych mierniki skuteczności projektu blogowego idea Web 2.0 i jej wykorzystanie w marketingu przedsiębiorstw pojęcie wirtualnych społeczności konsumenckich i ich znaczenie marketingowe etapy budowania wirtualnej społeczności konsumenckiej czynniki sukcesu projektu społecznościowego w Internecie W książce zamieszczono również dziesięć obszernych studiów przypadku (case studies) z rynku polskiego, które pokazują, jak te innowacyjne narzędzia marketingowe udało się wdrożyć na naszym rodzimym rynku.

Książka "Blogi i wirtualne społeczności - wykorzystanie w marketingu" - Grzegorz Mazurek - oprawa miękka - Wydawnictwo Wolters Kluwer business. Książka posiada 208 stron i została wydana w 2008 r.