Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Wolters Kluwer business |
Rok wyd.: | 2011 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 280 s. |
Wymiar: | 145x205 mm |
EAN: | 9788326411137 |
ISBN: | 978-83-2641-113-7 |
Data: | 2011-04-06 |
Opis książki:
Wydaje Ci się, że rewolucja internetowa w marketingu już się dokonała? Mylisz się, ona dopiero się rozkręca... Czołowy ekspert od marketingu sieciowego, Michael Tasner, stworzył pierwszą książkę o marketingu w świecie Web 3.0 - jeszcze szybszym, jeszcze bardziej mobilnym, jeszcze bardziej dedykowanym.
Świat rządzony przez smartfony, Symbian, Black Berry, Android Jak dotrzeć do miliarda klientów: SMS-y, MMS-y, reklama mobilna, transmisje głosowe? Nowymarketing treści" Jakie są efekty przejścia od blogowania do mikroblogowania? Plurk? Ustream?Joost?Tumblr? i Google? Jak korzystać z adresów i narzędzi, o których do tej pory nawet nie słyszałeś? Oceny 360-stopniowe w marketingu sieciowym Jak systematycznie optymalizować wszystkie działania w sieci? Świat marketingu internetowego zmienia się szybko i nikt nie wie, co czeka nas za chwilę. Ta książka pomoże Ci przygotować się na zmiany czyhające za rogiem.
Tony Hsieh, prezes Zappos, autor Delivering Happiness" Ta wspaniała książka jest pełna doskonałych pomysłów, które pomogą Ci błyskawicznie przyciągnąć więcej klientów! Brian Trący, autor Maksimum osiągnięć"
Książka "Blitzmarketing" - Michael Tasner - oprawa miękka - Wydawnictwo Wolters Kluwer business. Książka posiada 280 stron i została wydana w 2011 r.