Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Wolters Kluwer business |
Rok wyd.: | 2012 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 212 s. |
Wymiar: | 165x240 mm |
EAN: | 9788326438301 |
ISBN: | 978-83-2643-830-1 |
Data: | 2012-09-27 |
Opis książki:
Praktyczny poradnik o marketingu, sprzedaży, public relations on-line i promocji w mediach społecznościowych Jeśli prowadzisz firmę w jakiejkolwiek branży i nie wykorzystujesz jeszcze biznesowego potencjału internetu, ta książka jest właśnie dla Ciebie. Została przygotowana przez specjalistów od lat związanych z biznesem internetowym w Polsce, pracujących dla Money.pl, jednej z największych grup internetowych w kraju.Czytelnik znajdzie tu odpowiedzi m.in. na pytania: Co zrobić, by szybko zbudować wizerunek firmy w internecie? Jak sprzedawać w sieci i skutecznie się w niej reklamować? W jaki sposób wypromować markę w wyszukiwarce Google? Kiedy warto, a kiedy nie, promować się na Facebooku? Ile kosztuje promocja on-line i na co zwracać szczególną uwagę przy planowaniu kampanii reklamowych? Książka jest kompleksowym poradnikiem o promowaniu, sprzedaży oraz budowaniu wizerunku marek, firm, produktów i osób w najszybciej rozwijającym się dziś medium. Autorzy opisują w nim szczegółowo wszystkie istotne narzędzia on-line i radzą, jak je wykorzystać w praktyce.
Czytelnik dowie się, jak stworzyć dobrą stronę WWW lub sklep internetowy, jakie metody są najlepsze do promowania sprzedaży, a jakie sprawdzają się w działaniach PR. Znajdzie tu także rady, jak wybrać agencję bądź freelancera do przygotowania strony WWW lub kampanii promocyjnej i na co uważać przy współpracy ze zleceniobiorcą. Dowie się też, jak badać skuteczność prowadzonych działań.
Książka "Biznes w internecie" - Tomasz Bonek, Marta Smaga - oprawa miękka - Wydawnictwo Wolters Kluwer business. Książka posiada 212 stron i została wydana w 2012 r.