Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Wolters Kluwer business |
Rok wyd.: | 2013 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 180 s. |
Wymiar: | 170x240 mm |
EAN: | 9788326443879 |
ISBN: | 978-83-2644-387-9 |
Data: | 2013-08-13 |
Opis książki:
Książka stanowi kompendium wiedzy o tym, jak promować firmę, produkt, osobę czy usługę, wykorzystując najnowsze sposoby komunikacji w internecie.
Autorzy opowiadają w niej o fenomenie mediów społecznościowych, które stały się potężnym orężem w rękach marketingowców i specjalistów od public relations. Jak z nich korzystać, ale także jakie niosą ze sobą zagrożenia Jak zastosować je do budowania pozytywnego wizerunku albo jak wykorzystać w sytuacji kryzysowej Co zrobić, by te działania nie wzniecały internetowych pożarów
Autorzy udzielają odpowiedzi w książce, przytaczając dziesiątki przykładów działań, zarówno pozytywnych, jak i negatywnych.
Omawiają szczegółowo takie zagadnienia, jak:
rodzaje mediów społecznościowych i źródła ich popularności,
marketing i PR w mediach społecznościowych,
reklama i promocja na Facebooku oraz w NK,
prowadzenie dobrego fanpage a na Facebooku,
konkursy, aplikacje i reklamy na Facebooku,
sytuacje kryzysowe i sposoby wychodzenia z nich,
metody promocji w społecznościach profesjonalistów,
marketing szeptany i wirusowy w mediach społecznościowych,
prowadzenie bloga firmowego i promowanie się na blogach,
badanie skuteczności działań promocyjnych w mediach społecznościowych,
zasady odpowiedzialności za komentarze na forum internetowym i na Facebooku,
prawo autorskie a publikacje w internecie.
To interesująca propozycja dla przedsiębiorców, menedżerów oraz specjalistów ds. marketingu i PR wykorzystujących media społecznościowe w działaniach promocyjnych, a także dla wszystkich osób zainteresowanych tą tematyką, a zwłaszcza aktywnych użytkowników Facebooka, Twittera, blogosfery.
Książka "Biznes na Facebooku i nie tylko" - Tomasz Bonek, Marta Smaga - oprawa miękka - Wydawnictwo Wolters Kluwer business. Książka posiada 180 stron i została wydana w 2013 r.