pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Biznes a ochrona konkurencji

Autor książki:

Anna Fornalczyk

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wolters Kluwer business
Rok wyd.: 2012
Oprawa: miękka
Ilość stron: 232 s.
Wymiar: 165x240 mm
EAN: 9788326437878
ISBN: 978-83-2643-787-8
Data: 2012-07-23
pozycja niedostępna

Opis książki:

W książce omówiono biznesowe skutki regulacji w dziedzinie prawa konkurencji. Zaprezentowano najnowszy stan prawny i faktyczny w zakresie percepcji i stosowania prawa konkurencji. Czytelnicy znajdą tu odpowiedzi na wiele ważnych pytań, m.in.: - Jak rozwijać biznes, aby nie popaść w konflikt z prawem konkurencji? - Jak budować przewagę konkurencyjną firmy, aby nie spotkać się z zarzutem nadużywania dominującej pozycji na rynku? - Jakie zapisy porozumień, konieczne z biznesowego punktu widzenia, nie będą sprzeczne z prawem konkurencji? - Jakie warunki muszą zostać spełnione, aby pożądana fuzja lub przejęcie nie spotkały się z negatywną opinią organu antymonopolowego? Drugie wydanie publikacji zostało uzupełnione o antymonopolową analizę rekomendacji marketingowych Ph. Kotlera. Autorka szczegółowo omówiła też takie kwestie, jak antykonkurencyjne znaczenie pionowych porozumień między przedsiębiorstwami oraz analizy rynkowe w prewencyjnej kontroli koncentracji. Ilustrację zastosowań regulacji antymonopolowych w praktyce stanowią liczne studia przypadków.

Książka powstała na podstawie doświadczeń autorki zdobytych w pracy na stanowisku doradcy antymonopolowego dużych firm polskich i zagranicznych oraz podczas tworzenia Urzędu Antymonopolowego i kierowania jego pracami w pierwszym okresie polskiej transformacji.

Książka "Biznes a ochrona konkurencji" - Anna Fornalczyk - oprawa miękka - Wydawnictwo Wolters Kluwer business. Książka posiada 232 stron i została wydana w 2012 r.