Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | one press |
Rok wyd.: | 2023 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 200 s. |
Wymiar: | 140x208 mm |
EAN: | 9788383229171 |
ISBN: | 978-83-8322-917-1 |
Data: | 2023-05-29 |
Opis książki:
Tworzysz treści na strony WWW lub teksty do ulotek? Konstruujesz hasła reklamowe? Piszesz scenariusze reklam radiowych i telewizyjnych? Prowadzisz profile marek w mediach społecznościowych? W takim razie śmiało możesz nazywać siebie copywriterem. Wojownikiem słów. Operatorem argumentów. Kreatorem treści perswazyjnych. Jak w każdym fachu, także w Twoim istnieje zestaw uniwersalnych zasad oraz narzędzi, chwytów i trików, które wszyscy - czeladnik, rzemieślnik, mistrz - muszą znać i którymi powinni swobodnie operować. Inwencja własna jest oczywiście w copywritingu wskazana, jednak podstawa to opanowanie pisarskiego abecadła.
Książka "Biblia copywritingu" - Dariusz Puzyrkiewicz - oprawa miękka - Wydawnictwo one press. Książka posiada 200 stron i została wydana w 2023 r. Cena 37.83 zł. Zapraszamy na zakupy!