pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Biblia content marketingu

Autor książki:

Dariusz Puzyrkiewicz

Dane szczegółowe:
Wydawca: one press
Rok wyd.: 2023
Oprawa: miękka
Ilość stron: 216 s.
Wymiar: 208x140 mm
EAN: 9788328396616
ISBN: 978-83-2839-661-6
Data: 2023-02-02
35.84 
pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 1-3 dni

Opis książki:

Na początku jest... wcale nie słowo. Na początku powinien być CEL

Są dwa rodzaje działań w marketingu. Pierwszy ma charakter doraźny, przypadkowy - jest potrzeba, jest poszukiwanie pomysłu, jak na nią odpowiedzieć, jest kampania, są hasła, reklamy, budżet, mierzenie efektów i uspokojenie. Aż do następnej potrzeby. Drugi rodzaj to działania celowe. Nim rozpoczniemy jakiekolwiek kampanie promocyjne, siadamy i zastanawiamy się nad tym, jaki jest nasz nadrzędny cel, i pod jego kątem planujemy i realizujemy wszystkie aktywności marketingowe. Ta książka, kompleksowo podchodząca do marketingu treści, została napisana z myślą o osobach, firmach, markach, które swoje działania chcą zaplanować, zaprojektować i wdrożyć.

Jej autor po kolei wprowadza czytelnika w zagadnienia content marketingu. Tłumaczy, czym jest content marketing i na jakich zasadach psychologicznych bazuje. Podpowiada, jak ułatwić sobie pracę dzięki piramidzie produktywności, i objaśnia, na czym polega strategia stworzenia w marketingu treści. Zwraca uwagę na ważkość contentu organicznego i na to, jak osiągnąć więcej mniejszym kosztem dzięki synergii treści. Potem przechodzi do spraw praktycznych - kalendarza sprzedażowego i tego, jak chcemy pozycjonować produkty i usługi. Pisze o roli odpowiednio wybranych kanałów komunikacji z klientem. Wreszcie odpowiada na pytanie, co dalej, czyli jak realizować zaplanowane i przygotowane działania, by przyniosły nam oczekiwane profity.

Książka "Biblia content marketingu" - Dariusz Puzyrkiewicz - oprawa miękka - Wydawnictwo one press. Książka posiada 216 stron i została wydana w 2023 r. Cena 35.84 zł. Zapraszamy na zakupy!