pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
podręcznik:

Basic English for Business. Tom 2 (+ CD)

Dane szczegółowe:
Wydawca: POLTEXT
Rok wyd.: 2010
Oprawa: miękka
Ilość stron: 352 s.
Wymiar: 155x230 mm
EAN: 9788375610949
ISBN: 978-83-7561-094-9
Data: 2010-09-01
pozycja niedostępna

Opis książki:

Basic English for Business to podręcznik do nauki języka angielskiego zawierający zagadnienia związane z funkcjonowaniem firmy, takie jak np.:

- kontakty z klientami i dostawcami,

- transakcje, kontrakty, umowy,

- oferty, zamówienia i ich realizacja,

- zebrania i spotkania,

- negocjacje,

- promocja produktów firm,

- konkurencja i zdobywanie nowych rynków,

- ekspedycja i transport,

- praca w sekretariacie.

Podręcznik składa się z trzech oddzielnie wydanych tomów zróżnicowanych językowo ze względu na poziom zaawansowania. Każdy tom zawiera dziesięć lekcji, z których każda składa się z:

- tekstu, dialogów, słowniczka (nagranych na płytę),

- wyjaśnień gramatycznych (podanych w języku polskim, w części nagranych na płytę),

- dużej liczby ćwiczeń o różnym stopniu trudności (większość ćwiczeń posiada klucze).


Podręcznik przeznaczony jest dla studentów wyższych szkół ekonomicznych i biznesowych, uczniów szkół pomaturalnych i licealnych o tym profilu kształcenia, uczestników kursów językowych oraz tych wszystkich, którzy chcą się uczyć samodzielnie języka angielskiego.
Wybierając ten podręcznik:

- poznasz słownictwo z dziedziny biznesu i ekonomii,

- nauczysz się porozumiewać w języku angielskim w kontaktach zawodowych,

- zyskasz solidne podstawy do dalszego pogłębiania umiejętności językowych.

Książka z CD w formacie mp3.

Książka "Basic English for Business. Tom 2 (+ CD)" - Zofia M. Patoka, Dagmara Świda - oprawa miękka - Wydawnictwo POLTEXT. Książka posiada 352 stron i została wydana w 2010 r.