Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | POLTEXT |
Rok wyd.: | 2010 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 352 s. |
Wymiar: | 155x230 mm |
EAN: | 9788375610949 |
ISBN: | 978-83-7561-094-9 |
Data: | 2010-09-01 |
Opis książki:
Basic English for Business to podręcznik do nauki języka angielskiego zawierający zagadnienia związane z funkcjonowaniem firmy, takie jak np.:
- kontakty z klientami i dostawcami,
- transakcje, kontrakty, umowy,
- oferty, zamówienia i ich realizacja,
- zebrania i spotkania,
- negocjacje,
- promocja produktów firm,
- konkurencja i zdobywanie nowych rynków,
- ekspedycja i transport,
- praca w sekretariacie.
Podręcznik składa się z trzech oddzielnie wydanych tomów zróżnicowanych językowo ze względu na poziom zaawansowania. Każdy tom zawiera dziesięć lekcji, z których każda składa się z:
- tekstu, dialogów, słowniczka (nagranych na płytę),
- wyjaśnień gramatycznych (podanych w języku polskim, w części nagranych na płytę),
- dużej liczby ćwiczeń o różnym stopniu trudności (większość ćwiczeń posiada klucze).
Podręcznik przeznaczony jest dla studentów wyższych szkół ekonomicznych i biznesowych, uczniów szkół pomaturalnych i licealnych o tym profilu kształcenia, uczestników kursów językowych oraz tych wszystkich, którzy chcą się uczyć samodzielnie języka angielskiego.
Wybierając ten podręcznik:
- poznasz słownictwo z dziedziny biznesu i ekonomii,
- nauczysz się porozumiewać w języku angielskim w kontaktach zawodowych,
- zyskasz solidne podstawy do dalszego pogłębiania umiejętności językowych.
Książka z CD w formacie mp3.
Książka "Basic English for Business. Tom 2 (+ CD)" - Zofia M. Patoka, Dagmara Świda - oprawa miękka - Wydawnictwo POLTEXT. Książka posiada 352 stron i została wydana w 2010 r.