Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Wolters Kluwer business |
Rok wyd.: | 2014 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 244 s. |
Wymiar: | 164x236 mm |
EAN: | 9788326479946 |
ISBN: | 978-83-2647-994-6 |
Data: | 2014-12-04 |
Opis książki:
Jak podbić rynek? Konsekwentnie realizować obraną strategię - powie jeden menedżer. Mieć najlepszych ludzi - doda drugi. Kolejny podkreśli, że liczy się technologia. Oczywiście każdy z nich ma trochę racji, ale nie są to rzeczy najważniejsze. Umiejętne reagowanie na niespodziewane sytuacje i zdolność wykorzystywania nadarzających się okazji to właśnie klucz do sukcesu.Wielu menedżerów nauczyło się żyć w tych niepewnych czasach, po prostu przyjmując, że tak musi być. Czy to właściwa postawa? Nie! Menedżer powinien wiedzieć, jak pozbyć się niepewności i wziąć przyszłość swojej pracy i firmy w swoje ręce.
Przypominasz sobie marki, które jeszcze kilka lat temu były na topie? Po wielu z nich słuch zaginął. Dlaczego? Zarządzający nie umieli reagować na rynkowe zmiany, a najczęściej ich nie dostrzegali. Nie popełniaj tego błędu! Książka pomoże Ci pozbyć się niepewności oraz nauczyć się dostrzegać szanse wcześniej niż inni. Jest to kompleksowy podręcznik, dzięki któremu Ty i Twoja firma wypłyniecie na szerokie wody.
Autor przedstawia Czytelnikowi metody, które pozwalają odpowiednio monitorować rynek i wychwytywać informacje o pojawiających się szansach i zagrożeniach. Pokazuje, jak te dane wykorzystać w firmie.
Książka "Bądź czujny" - Kenneth G. McGee - oprawa miękka - Wydawnictwo Wolters Kluwer business. Książka posiada 244 stron i została wydana w 2014 r.