Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Difin |
Rok wyd.: | 2012 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 231 s. |
Wymiar: | 159x230 mm |
EAN: | 9788376416144 |
ISBN: | 978-83-7641-614-4 |
Data: | 2012-04-25 |
Opis książki:
Książka to pierwsza na polskim rynku pozycja, która w sposób przekrojowy, a przy tym przystępny, prezentuje najważniejsze zagadnienia związane z prowadzeniem badań w public relations. Podczas gdy w tej młodej jeszcze w Polsce branży większość praktyków PR bazuje na wyliczaniu ?ekwiwalentu reklamowego?, aby udowodnić swoją skuteczność - okazuje się, że istnieje wiele innych sposobów na to, aby mierzenie efektów w public relations przestało być ?Świętym Graalem?, a stało się wymierną codziennością. Warto przeczytać o tym, jakie metody i narzędzia mogą być wykorzystywane wprowadzeniu badań, jak konstruować mierniki, a przede wszystkim o tym, że warunkiem skutecznego mierzenia efektów działań PR jest rzetelnie opracowany plan działań. Autorka mierzy się również z panującymi w branży stereotypami dotyczącymi badań i wskazuje najważniejsze nowe trendy. Teorię ubarwia praktycznymi radami oraz przykładami z biznesu. Dzięki lekturze tej książki okazuje się, że mierzenie efektów działań PR jest łatwiejsze, niż się wydaje! Patron medialny: Marketing w Praktyce
Książka "Badania w public relations" - Anna Miotk - oprawa miękka - Wydawnictwo Difin. Książka posiada 231 stron i została wydana w 2012 r.