pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Badania w public relations

Autor książki:

Anna Miotk

Dane szczegółowe:
Wydawca: Difin
Rok wyd.: 2012
Oprawa: miękka
Ilość stron: 231 s.
Wymiar: 159x230 mm
EAN: 9788376416144
ISBN: 978-83-7641-614-4
Data: 2012-04-25
Cena wydawcy: 48.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Książka to pierwsza na polskim rynku pozycja, która w sposób przekrojowy, a przy tym przystępny, prezentuje najważniejsze zagadnienia związane z prowadzeniem badań w public relations. Podczas gdy w tej młodej jeszcze w Polsce branży większość praktyków PR bazuje na wyliczaniu ekwiwalentu reklamowego, aby udowodnić swoją skuteczność - okazuje się, że istnieje wiele innych sposobów na to, aby mierzenie efektów w public relations przestało być Świętym Graalem, a stało się wymierną codziennością. Warto przeczytać o tym, jakie metody i narzędzia mogą być wykorzystywane wprowadzeniu badań, jak konstruować mierniki, a przede wszystkim o tym, że warunkiem skutecznego mierzenia efektów działań PR jest rzetelnie opracowany plan działań. Autorka mierzy się również z panującymi w branży stereotypami dotyczącymi badań i wskazuje najważniejsze nowe trendy. Teorię ubarwia praktycznymi radami oraz przykładami z biznesu. Dzięki lekturze tej książki okazuje się, że mierzenie efektów działań PR jest łatwiejsze, niż się wydaje! Patron medialny: Marketing w Praktyce

Książka "Badania w public relations" - Anna Miotk - oprawa miękka - Wydawnictwo Difin. Książka posiada 231 stron i została wydana w 2012 r.